Dziewczyny, czy Wy jeśli oznaczacie kosmetyk na zdjęciu to macie widoczną tę etykietkę? Bo mam zaakceptowane zdjęcie tzn. dodane gwiazdki ale nie widzę tej etykiety produktu...
Ja czekam na ocene dwoch chmurek od dwoch dni, nie mam ani jednej gwiazdki. @kornel czy to jakis blad jest? Jak pisalam te posty to pokazywaly sie po trzy gwiazdki, wiem, ze te gwiazdki moga ulec zmianie, ale ja ani jednej nie mam.
moźe to nowa etykieta, którą sama napisałaś i musi zostać zaakceptowana, żeby została wykorzystana?
Chyba że to taka istniejąca i ktoś już oznaczył taki sam produkt, to nie mam pomysłu na powód
Dziewczyny, niektóre zamarkowania czekają jeszcze na akceptacje. Każda "etykietka" jest przez nas dokładnie sprawdzana, dlatego może to chwilę potrwać. Proszę o cierpliwość, z pewnością niebawem będą widoczne
@kejtlyn Pisze Ci kochana po lewej stronie, jak dodajesz chmurkę. Są pokazane gwiazdki, najedź na nie strzałką i Ci się rozwinie
no ja właśnie dzięki dzięki zmianom przekonałam się do powrotu a nawet wykupiłam półroczne premium. Wszystko idzie w fajnym kierunku
A ja bym chciała zapytać czy któraś z was po zmianach tez ma problem ze stroną w telefonie?
Komentarze odechciewa mi się pisać, bo gdy tylko zaczynam pisać to strona zjeżdza na sam dół i nie widzę co piszę mimo, że tekst się wpisuje...
ios 11.4
Ogólnie dla mnie zmiany na jak największy plus, bo nie raz zdarzało się w dailys, że pojawiała ta sama kategoria, kilka dni z rzędu. A nie jestem stonogą żeby posiadać 100 par butów
Opcja % zastawiania swopów również super. Od razu wykupiłam premium na 6 miesięcy, bo nie raz zdarza mi się dłużej pracować czy też obowiązki domowe zabierają sporo czasu a z premium czuję się bezpieczna
Ja tez sie ciesze z barometru - dostaje mnostwo krysztalkow i sama wreszcie dzis usiade i troche pokrysztalkuje, bo wreszcie mam czas ❤😻
To u mnie zaś nie problem z pisanie opisów a komentarzy.
Kryształkowanie męczy gdy co kryształek muszę odświeżyć stronę w przeglądarce.