Limitowana
Limitowana
1117 lat temu

Kosmetykomania-pomyłka

Hej, dziś doszło do mnie zamówienie z kosmetykomani, niestety pomylili się troszkę w zamówieniu i zamiast dostać różowego pyłku z indigo do paznokci dostałam dwa Aquariusy.. Miałyście kiedyś może u nich taki przypadek? Bo niestety reszta zamówienia jest mi dzisiaj potrzebna... a niestety dopiero jutro się dowiem jak to wszystko będzie załatwione. Macie jakieś doświadczenia z nimi? Jak rozwiązali problem?

mysweet
Nieznany profil
7.49k7 lat temu

Ja miałam raz przypadek, że pomylili się i nie wysłali mojego zamówienia w terminie. Dopiero jak się upomniałam, to powiedzieli, że nie pokazał im system płatności czy coś, ale na swój koszt - dodatkowy, wysłali paczkę i następnego dnia była u mnie wraz z dodatkowym woskiem w prezencie i kartką z przeprosinami Myślę, że warto do nich napisać i poczekać na wiadomość, bo każda sprawa tak naprawdę inaczej wygląda

Limitowana
Limitowana
1117 lat temu
Nieznany profil • 7 lat temu
Ja miałam raz przypadek, że pomylili się i nie wysłali mojego zamówienia w terminie. Dopiero jak się upomniałam, to powiedzieli, że nie pokazał im system płatności czy coś, ale na swój koszt - dodatkowy, wysłali paczkę i następnego dnia była u mnie wraz z dodatkowym woskiem w prezencie i kartką z przeprosinami :serce: Myślę, że warto do nich napisać i poczekać na wiadomość, bo każda sprawa tak naprawdę inaczej wygląda :)

Ja zamówienie dostałam, tylko jedną rzecz dostałam podwójnie a jednej nie zastanawiam się czy będę musiała to odsyłać bo szczerze mówiąc troszkę nieopłacalne bo pyłek kosztował 7 zł

mysweet
Nieznany profil
7.49k7 lat temu
Nieznany profil • 7 lat temu
Ja miałam raz przypadek, że pomylili się i nie wysłali mojego zamówienia w terminie. Dopiero jak się upomniałam, to powiedzieli, że nie pokazał im system płatności czy coś, ale na swój koszt - dodatkowy, wysłali paczkę i następnego dnia była u mnie wraz z dodatkowym woskiem w prezencie i kartką z przeprosinami :serce: Myślę, że warto do nich napisać i poczekać na wiadomość, bo każda sprawa tak naprawdę inaczej wygląda :)

Limitowana • 7 lat temu
Ja zamówienie dostałam, tylko jedną rzecz dostałam podwójnie a jednej nie :( zastanawiam się czy będę musiała to odsyłać bo szczerze mówiąc troszkę nieopłacalne bo pyłek kosztował 7 zł

@Limitowana nie wydaje mi się, ale tak jak mówię Nie ma co gdybać, lepiej poczekać na ich odpowiedź

ralpf
ralpf
4.13k7 lat temu

Ja dzisiaj miałam taką samą sytuację z drogerią niemiecką, wysłali mi inny produkt od zamawianego i dzisiaj wysłali prawidłowy za darmo. Najlepiej do nich napisać.

ralpf
ralpf
4.13k7 lat temu

Nie sądzę, żebyś musiała coś odsyłać, to nie Twoja wina.

Limitowana
Limitowana
1117 lat temu
ralpf • 7 lat temu
Ja dzisiaj miałam taką samą sytuację z drogerią niemiecką, wysłali mi inny produkt od zamawianego i dzisiaj wysłali prawidłowy za darmo. Najlepiej do nich napisać.

No cóż.. biorę się za wypocenie jakiegoś meila.

gilgotka
gilgotka
3.07k7 lat temu

Pomyłki w sklepach internetowych się zdarzają. Najlepiej właśnie napisać + dołączyć zdjęcia

Limitowana
Limitowana
1117 lat temu
gilgotka • 7 lat temu
Pomyłki w sklepach internetowych się zdarzają. Najlepiej właśnie napisać + dołączyć zdjęcia :)

Napisałam meila, dorzuciłam zdjęcia i czekam na odpowiedź, a że w sklepach internetowch zdarzają się pomyłki to wiem, bardziej zastanawiałam się i nadal zastanawiam jak konkretnie oni rozwiązują takie sytuację

ralpf
ralpf
4.13k7 lat temu

Pewnie, to zdecydowanie ich błąd, także sama czekam na rozwiązanie problemu!

mysweet
Nieznany profil
7.49k7 lat temu
gilgotka • 7 lat temu
Pomyłki w sklepach internetowych się zdarzają. Najlepiej właśnie napisać + dołączyć zdjęcia :)

Limitowana • 7 lat temu
Napisałam meila, dorzuciłam zdjęcia i czekam na odpowiedź, a że w sklepach internetowch zdarzają się pomyłki to wiem, bardziej zastanawiałam się i nadal zastanawiam jak konkretnie oni rozwiązują takie sytuację :)

Rozwiązanie zależy od indywidualnej sytuacji

albo dołącz do nas i udzielaj się na forum.