cocolita - niezgodność zamówienia
Pierwszy raz zrobiłam zamówienie na cocolita.pl i już więcej raczej nie zrobie. Zamówiłam sobie m.in. 3 woski YC i zamiast white tea przysłali mi wild fig Wiem, że takie rzeczy sie zdarzają, ale moim zdaniem nie powinni braków w magazynie (chociaż wcale ich nie powinno być) zapychać byle czym. Zapach nie jest jakiś najgorszy, ale sama bym go na pewno nie kupiła i mam poczucie wyrzuconych 7 zł, tym bardziej, że na tej białej herbacie najbardziej mi zależało Zdarzyło wam się tak kiedyś?
Do mojej koleżanki przesyłka szła 3 tygodnie, o czym sie okazało, że błędnie wpisali adres. I przesyłka nie doszła.
Ja bym do nich napisala, dlaczego dostałaś zupełnie inny zapach, a skoro nie mieli już na magazynie to mogli Cię poinformować i wolałabyś zwrot kasy niż ten zapach.. To nic że Ci sie podoba, ale raczej tak się nie robi
na ich stronie nie pisze, że white tea jest niedostępny, wiec wszystko wskazuje na to, że po prostu jakiś nieogarnięty człowiek to pakował. Nie wiem czy to lepiej, czy gorzej, ale już do nich pisze
Podejrzewam, że pewnie sie pomylili, a nie ma wcale braków w magazynie. Napisz do nich, niech doślą
No tak, sprawdziłam na stronce (jak już zaczeła działać, bo ostatnio coś cienko u nich) i rzeczywiście wygląda to na pomyłkę
Myślicie, że 'tak o' wyślą mi dodatkową?
Ja raz zamawiałam i mój Mężczyzna raz kilka rzeczy dla mnie na urodziny i wszystko było w jak najlepszym porządku
Jeśli chcą mieć dobrą opinię to myślę ,że albo doślą albo zwyczajnie oddadzą kasę za ten wosk ;p
W każdym sklepie internetowym może się zdarzyć, że zamówienie może zostać pomylone, ja bym od razu po tym sklepu nie skreślała Jeśli to dla Ciebie istotne to napisz do nich w tej sprawie, pewnie zaproponują jakieś rozwiązanie. Takie zamówienia kompletują zwykli ludzie, każdy ma prawo do pomyłki Ja bym raczej dała sobie spokój jeśli chodziłoby o jeden mały wosk, gdyby było to coś o większej wartości to pewnie spróbowałabym to odkręcić
Ja bym do nich po prostu napisała. Szczególnie, że wygląda to na zwykłą ludzką pomyłkę, bo nazwy są dość zbliżone Napisz miłego maila, coś w stylu:
"Dobry wieczór,
dziś odebrałam od Państwa zamówienie, niestety zapachy wosków, które zamawiałam zostały pomylone. Zamiast zamówionego 'white tea' otrzymałam 'wild fig'. Mimo, że zapach jest ładny wolałabym otrzymać zamówiony wosk. Czy jest jakaś możliwość rozwiązania tej sytuacji?
Z poważaniem,
xyz"
Może się okazać, że doślą do Ciebie 'white tea' i będziesz o jeden wosk "na plucie"
PS podziel się potem czy ładnie pachnie 'white tea', bo ja niestety nie trafiłam z zapachami u siebie
Ja bym do nich napisała. Choć nie jest tak miło jeśli chodzi o pomyłki. Ja jakiś czas temu zamawiałam konturówkę do ust. Przysłali mi kredkę do oczu. Napisałam o zaistniałej sytuacji i wiadomości zwrotnej napisali, że kredkę, którą dostałam przez przypadek mogę dostać w promocyjnej cenie 5 zł albo mam odesłać zły towar a oni zwrócą za przesyłkę. Nie dość, że wysłałam tak jak chcieli poleconym to wysłali kwotę nie wiem skąd, mimo, że przesyłka była o 2 zł droższa i nie wspomnę o kopercie. Ale już nie robiłam zamieszania. Lubię ich stronę, szeroki wybór, ceny atrakcyjne, ale to zachowanie to jakaś masakra.
Dla porównania zamawiałam kiedyś biżuterię i przysłali nie takie kolczyki, przeprosili, kazali zostawić tamte i przysłali prawidłowe zupełnie za darmo. Można ? Można !