shlove
Nieznany profil
3798 lat temu

zwrot Zara

Jakieś 3 miesiące temu kupiłam buty w Zarze w regularnej cenie (jakieś 140zł). Kilka dni temu zobaczyłam, że odchodzą mi z nich gumki. Chciałabym je zwrócić na reklamacje, ale nie jestem pewna czy przyjmą. Teraz są one na wyprzedaży za 69zł, więc zapewne będą mi wpychać wymianę na nowe. Tylko że problem w tym, że wolałabym zwrot pieniędzy bo obawiam się że z nowymi zrobi się to samo. Co o tym myślicie? Przyjmą mi ten zwrot? I jakie mogę się wykłócić o zwrot pieniędzy a nie wymianę na nowe/kartę upominkową?

zwrot Zara zwrot Zara
nexttime
nexttime
2.91k8 lat temu

Niektórych sklepach nie oddają Ci kasy do ręki. Dają wtedy kartę podarunkową, ale nie mam pojęcia czy uwzględnią Ci reklamacje (w sensie zwrot pieniędzy). Idź i przekonaj się. Nie mam u siebie w mieście sklepu Zara, więc nie bardzo pomogę.

Estrella
Estrella
2.03k8 lat temu

Zawsze warto próbować ale obawiam się, że mogą nie przyjąć albo właśnie zaproponują wymianę. Raczej nie nastawiałabym się na zwrot pieniędzy Moja siostra zareklamowała spodnie i po prostu zaproponowali jej wymianę na inny egzemplarz

nexttime
nexttime
2.91k8 lat temu

Raz składałam reklamacje na buty w jakimś sklepie (kosztowały prawie 200zł), ale nie uznali mi reklamacji, ponieważ niby to była moja wina Buty miały 2/3 tyg.

shlove
Nieznany profil
3798 lat temu

No właśnie mi raz oddali za bluzkę pieniądze, ale to był inny przypadek bo była ze starej kolekcji więc nie mieli jej na stanie. Obawiam się, że teraz nie oddadzą.

shlove
Nieznany profil
3798 lat temu
nexttime • 8 lat temu
Raz składałam reklamacje na buty w jakimś sklepie (kosztowały prawie 200zł), ale nie uznali mi reklamacji, ponieważ niby to była moja wina :/ Buty miały 2/3 tyg.

Miałam identycznie z Conversami w HD - "niepoprawnie je użytkowałam"

gosche
gosche
2.05k8 lat temu

Wymienialam chłopakowi dwa razy jeden model butów w Zarze. Za pierwszym razem to on uparł się że chce takie same, a za drugim razem dostał kartę upominkową bo niestety nie było opcji zwrotu pieniędzy..

Estrella
Estrella
2.03k8 lat temu
nexttime • 8 lat temu
Raz składałam reklamacje na buty w jakimś sklepie (kosztowały prawie 200zł), ale nie uznali mi reklamacji, ponieważ niby to była moja wina :/ Buty miały 2/3 tyg.

Ja raz zareklamowałam buty w Ryłko i mi uznali ale już w sklepie Nike nie chcieli różnie z tym bywa, ale moim zdaniem warto spróbować

xkyokox
xkyokox
4.65k8 lat temu

Jak będziesz wypisywać formularz reklamacyjny (lub będzie to robić kasjerka), to zaznacz 'rezygnację', a nie 'wymianę na nowy' lub 'naprawę'. Jeśli reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie - a raczej powinna - to przy odbiorze mówisz, że chciałabyś zwrot gotówki i tyle. Nie dajesz sobie wcisnąć bonu, tylko upierasz się przy gotówce.

Dziewczyny jeśli reklamujecie towar i w formularzu zaznaczacie rezygnację, to macie prawo do zwrotu gotówki (w takiej formie, jaką płaciłyście - karta/gotówka) i nie zgadzajcie się na żadne karty podarunkowe - oni szukają łosi.

Estrella
Estrella
2.03k8 lat temu
xkyokox • 8 lat temu
Jak będziesz wypisywać formularz reklamacyjny (lub będzie to robić kasjerka), to zaznacz 'rezygnację', a nie 'wymianę na nowy' lub 'naprawę'. Jeśli reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie - a raczej powinna - to przy odbiorze mówisz, że chciałabyś zwrot gotówki i tyle. Nie dajesz sobie wcisnąć bonu, tylko upierasz się przy gotówce. Dziewczyny jeśli reklamujecie towar i w formularzu zaznaczacie rezygnację, to macie prawo do zwrotu gotówki (w takiej formie, jaką płaciłyście - karta/gotówka) i nie zgadzajcie się na żadne karty podarunkowe - oni szukają łosi.

O, nie wiedziałam że tak to działa dzięki

shlove
Nieznany profil
3798 lat temu
xkyokox • 8 lat temu
Jak będziesz wypisywać formularz reklamacyjny (lub będzie to robić kasjerka), to zaznacz 'rezygnację', a nie 'wymianę na nowy' lub 'naprawę'. Jeśli reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie - a raczej powinna - to przy odbiorze mówisz, że chciałabyś zwrot gotówki i tyle. Nie dajesz sobie wcisnąć bonu, tylko upierasz się przy gotówce. Dziewczyny jeśli reklamujecie towar i w formularzu zaznaczacie rezygnację, to macie prawo do zwrotu gotówki (w takiej formie, jaką płaciłyście - karta/gotówka) i nie zgadzajcie się na żadne karty podarunkowe - oni szukają łosi.

Super! Dziękuję bardzo! W takim razie zabiorę jutro te buty na uczelnie i się przejdę do Zary między zajęciami

Sonrisaa
Sonrisaa
9.92k8 lat temu
xkyokox • 8 lat temu
Jak będziesz wypisywać formularz reklamacyjny (lub będzie to robić kasjerka), to zaznacz 'rezygnację', a nie 'wymianę na nowy' lub 'naprawę'. Jeśli reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie - a raczej powinna - to przy odbiorze mówisz, że chciałabyś zwrot gotówki i tyle. Nie dajesz sobie wcisnąć bonu, tylko upierasz się przy gotówce. Dziewczyny jeśli reklamujecie towar i w formularzu zaznaczacie rezygnację, to macie prawo do zwrotu gotówki (w takiej formie, jaką płaciłyście - karta/gotówka) i nie zgadzajcie się na żadne karty podarunkowe - oni szukają łosi.

Przyda sie na przyszłość

xkyokox
xkyokox
4.65k8 lat temu

@Sonrisaa @shlove @Estrella jest to normalnie prawnie zatwierdzone, że w przypadku reklamacji możecie ubiegać się o zwrot pieniędzy, niestety sieciówki nic sobie z tego nie robią i bazują na niewiedzy.
Pracując w h&m'ie też miałyśmy nakaz wciskania kart podarunkowych i dopiero, gdy klient zaczął się awanturować kierowniczka zwracała pieniądze.
Trzeba znać swoje prawa

To samo jest, jeśli nie macie paragonu, a chcecie coś reklamować. Musicie jedynie znać dokładny dzień i mniej więcej godzinę zakupu, aby móc odnaleźć paragon w systemie To tak na przyszłość

Sonrisaa
Sonrisaa
9.92k8 lat temu
xkyokox • 8 lat temu
@Sonrisaa @shlove @Estrella jest to normalnie prawnie zatwierdzone, że w przypadku reklamacji możecie ubiegać się o zwrot pieniędzy, niestety sieciówki nic sobie z tego nie robią i bazują na niewiedzy. Pracując w h&m'ie też miałyśmy nakaz wciskania kart podarunkowych i dopiero, gdy klient zaczął się awanturować kierowniczka zwracała pieniądze. Trzeba znać swoje prawa ;) To samo jest, jeśli nie macie paragonu, a chcecie coś reklamować. Musicie jedynie znać dokładny dzień i mniej więcej godzinę zakupu, aby móc odnaleźć paragon w systemie :) To tak na przyszłość :)

Mi w takim przypadku wspaniałe kasjerki powiedziały, że reklamacji nie da się złożyć i że nie ma opcji że któraś z nich będzie szukać jakiegoś paragonu ;x

xkyokox
xkyokox
4.65k8 lat temu
xkyokox • 8 lat temu
@Sonrisaa @shlove @Estrella jest to normalnie prawnie zatwierdzone, że w przypadku reklamacji możecie ubiegać się o zwrot pieniędzy, niestety sieciówki nic sobie z tego nie robią i bazują na niewiedzy. Pracując w h&m'ie też miałyśmy nakaz wciskania kart podarunkowych i dopiero, gdy klient zaczął się awanturować kierowniczka zwracała pieniądze. Trzeba znać swoje prawa ;) To samo jest, jeśli nie macie paragonu, a chcecie coś reklamować. Musicie jedynie znać dokładny dzień i mniej więcej godzinę zakupu, aby móc odnaleźć paragon w systemie :) To tak na przyszłość :)

Sonrisaa • 8 lat temu
Mi w takim przypadku wspaniałe kasjerki powiedziały, że reklamacji nie da się złożyć i że nie ma opcji że któraś z nich będzie szukać jakiegoś paragonu ;x

No w h&m'ie nie powiem jest to problem, ale w praktycznie każdej innej sieciówce mają po prostu system i wystarczy wklepać datę (trzeba iść do sklepu, w którym się daną rzecz kupiło) lub w Stradivariusie dziewczyny pisały do centrali, żeby takowy paragon znaleźli

nexttime
nexttime
2.91k8 lat temu
xkyokox • 8 lat temu
@Sonrisaa @shlove @Estrella jest to normalnie prawnie zatwierdzone, że w przypadku reklamacji możecie ubiegać się o zwrot pieniędzy, niestety sieciówki nic sobie z tego nie robią i bazują na niewiedzy. Pracując w h&m'ie też miałyśmy nakaz wciskania kart podarunkowych i dopiero, gdy klient zaczął się awanturować kierowniczka zwracała pieniądze. Trzeba znać swoje prawa ;) To samo jest, jeśli nie macie paragonu, a chcecie coś reklamować. Musicie jedynie znać dokładny dzień i mniej więcej godzinę zakupu, aby móc odnaleźć paragon w systemie :) To tak na przyszłość :)

Ja nigdy w h&m nie miałam problemu ze zwrotem. Raz tylko jak moja mama poszła to dostała kartę podarunkową, ale płaciła wtedy kartą, a nie miała tego potwierdzenia czy coś. Nie wiem czy to ma jakiś wpływ.

xkyokox
xkyokox
4.65k8 lat temu
xkyokox • 8 lat temu
@Sonrisaa @shlove @Estrella jest to normalnie prawnie zatwierdzone, że w przypadku reklamacji możecie ubiegać się o zwrot pieniędzy, niestety sieciówki nic sobie z tego nie robią i bazują na niewiedzy. Pracując w h&m'ie też miałyśmy nakaz wciskania kart podarunkowych i dopiero, gdy klient zaczął się awanturować kierowniczka zwracała pieniądze. Trzeba znać swoje prawa ;) To samo jest, jeśli nie macie paragonu, a chcecie coś reklamować. Musicie jedynie znać dokładny dzień i mniej więcej godzinę zakupu, aby móc odnaleźć paragon w systemie :) To tak na przyszłość :)

nexttime • 8 lat temu
Ja nigdy w h&m nie miałam problemu ze zwrotem. Raz tylko jak moja mama poszła to dostała kartę podarunkową, ale płaciła wtedy kartą, a nie miała tego potwierdzenia czy coś. :x Nie wiem czy to ma jakiś wpływ.

@nexttime ze zwrotem, czy reklamacją? Bo zwroty są bez problemu, oddają gotówkę lub na kartę i faktycznie jak Twoja mama nie miała potwierdzenia płatności, to mogli jej dać bon, ale przykładowo u mnie przymykało się już na to oko Schody zaczynały się z reklamacją

nexttime
nexttime
2.91k8 lat temu
xkyokox • 8 lat temu
@Sonrisaa @shlove @Estrella jest to normalnie prawnie zatwierdzone, że w przypadku reklamacji możecie ubiegać się o zwrot pieniędzy, niestety sieciówki nic sobie z tego nie robią i bazują na niewiedzy. Pracując w h&m'ie też miałyśmy nakaz wciskania kart podarunkowych i dopiero, gdy klient zaczął się awanturować kierowniczka zwracała pieniądze. Trzeba znać swoje prawa ;) To samo jest, jeśli nie macie paragonu, a chcecie coś reklamować. Musicie jedynie znać dokładny dzień i mniej więcej godzinę zakupu, aby móc odnaleźć paragon w systemie :) To tak na przyszłość :)

nexttime • 8 lat temu
Ja nigdy w h&m nie miałam problemu ze zwrotem. Raz tylko jak moja mama poszła to dostała kartę podarunkową, ale płaciła wtedy kartą, a nie miała tego potwierdzenia czy coś. :x Nie wiem czy to ma jakiś wpływ.

xkyokox • 8 lat temu
@nexttime ze zwrotem, czy reklamacją? :) Bo zwroty są bez problemu, oddają gotówkę lub na kartę i faktycznie jak Twoja mama nie miała potwierdzenia płatności, to mogli jej dać bon, ale przykładowo u mnie przymykało się już na to oko :) Schody zaczynały się z reklamacją :/

Z tym i tym. Jeśli oddawałam coś to dawali mi gotówkę, a jeśli reklamacja np. nie zauważyłam dziury w koszuli to normalnie wymienili mi towar.

Niestety nie możesz się już wypowiedzieć w tym temacie, ponieważ został zamknięty.