Renee - zwrot
Kilka razy zamawiałam już na stronie Renee buty. Zwykle biorę kilka par 4-5 i część odsyłam. Mimo mojego wielkiego zachwytu butami, które tam sprzedają mam tego sklepu dość. Zwracam u nich buty 3 raz i znowu muszę się prosić o zwrot pieniędzy. Już ponad 2 tygodnie minęły odkąd dostali od listonosza moją paczkę a Pani z obsługi wysyła mi dziś screena, że dopiero dziś wysłali przelew. I tak za każdym razem, jak się nie doproszę to by zapomnieli.
Zastanawiam się czy tylko ja się z nimi tak męczę? Przecież mam prawo zwrócić buty, które po prostu na mnie nie pasują.
Zamawiałam raz i buty były ok, ale czytałam opinie że robią problemy ze zwrotami i wymianami i trzeba do nich ciągle dzwonić i pisać.
Nie miałam nigdy styczności z tą stroną jeśli chodzi o zamawianie, ale też stawiam na DeeZee - bo zdarzało mi się przeglądać asortyment obu sklepów i stwierdzać, że jednak zostaję tutaj, bo DeeZee ma to samo, ale taniej.
Ja, co prawda, jeszcze w Renee niczego nie zwracałam, ale znam ten problem - z Vubu są takie same cyrki, już drugi tydzień z nimi walczę by dostać zwrot gotówki
@szanowna No niestety to przykre, że człowiek musi się prosić o zwrot swoich pieniędzy.
Mnie rozbawiło kiedy Pani z Renee napisała do mnie maila a w nim piękne słowo "pieniążki". Bawi mnie kiedy, dorośli ludzie, który powinni zachowywać się profesjonalnie piszą w tak nieprofesjonalny sposób. Ogólnie cały ten mail wyglądał jakby pisała go do koleżanki a nie do klientki.
Z vubu też są problemy :-( moja siostra zamówiła sukienkę na wesele ok półtora miesiąca przed, na stronie pisało że wysyłka w ciągu 24 godz, dostała też maila informującego że wysyłka nastąpi w tym czasie...no i przyszła za miesiąc. Nawet nie poinformowali jej o tym, że czas wysyłki aż tak się przedłużył. Byliśmy w tym czasie na wakacjach i mogła napisać tylko maila, odpisali dopiero po jakimś czasie i w ramach przeprosin dali kod na 5%...
Bardzo słaba rekompensata patrząc na to jak zniechęcili do siebie klienta tym czasem dostawy.