Dresscloud Café
Strona 146 / 2205

Kochane dziewczyny, która z was zna dobrze angielski i przetłumaczy mi to ? mój angielski jest średni
''i am not sure, dear, i hope we can ,could you please extende hte processing time''
Nie jestem pewna , kochanie mam nadzieję, czy możesz poczekać aż zakończy się czas przetwarzania ? Tak to brzmi ?

Wg mnie to brzmi "Nie jesteśmy pewni ale mamy nadzieję że możesz zakończyć czas oczekiwania. Albo czy mogłabyś zakończyć ten czas" mój englisz też jest słaby

hehe ok Bo napisałam do chińczyka na Aliexpress , co z tą wysyłką, bo czekam i czekam i nie wiem czy anulować i zamawiać u kogoś innego i tak mi odpisał.
Kurna inni dawno wysłali a ten nie wiem na co czeka za 2 dni koniec czasu przetwarzania.

@bow90 nie znam się do końca na tym ale skoro masz tylko dwa dni to nie wiem czy zdążą Ci wrócić kasę. A otworzylas spór czy tylko do niego napisałaś? Powinna być tam opcja przedłużenia czasu. Może napisz w wątku o aliexpres, tamta dziewczyna to bardziej ogarnia więc może Ci doradzi

@kitekatu chodzi o to , że Chińczyk zwleka z wysłaniem rzeczy inni mieli dłuższy czas przetwarzania i dawno wysłali a ten nie wiem na co czeka. Już wiem co napisał chce żebym przedłużyła mu czas oczekiwania na wysłanie ale tego nie zrobię bo może to w nieskończoność przedłużać, poczekam na zakończenie za 2 dni ''processing time'' i zamówię u kogoś innego ten przedmiot, bo z automatu kasa wraca gdy on nie wyśle


Ja też czasem dostaje wiadomość po kilku godzinach od kupna że wysłał Ale to chyba właśnie po to robią żeby ten czas był dłuższy, no nie wiem

chyba bał się, że anuluje przejrzał mnie i wolał kliknąć , że wysłane, jeszcze miała być rejestrowana a wprowadzona przesyłka zwykła Zresztą ma 44 dni na dostawę także zobaczymy

Ale mi się dzisiaj czas ciągnie Miałam pracować ale nadrabiam zaległości na youtube'ie Jestem najgorszym leniem na świecie




