Trzy pytania o Sopot

Gdzie stanąć w centrum samochodem za darmo lub za jakąś normalną cenę, a nie z kosmosu? Oczywiście mówiąc centrum mam na myśli starówkę, czyli tam gdzie warto żeby udał się turysta, nigdy nie byłam w Sopocie i nie mam pojęcia jak to miasto wygląda

Drugie pytanie - gdzie zjeść również w centrum dobry, duży obiad?

I trzecie - jak daleko jest z owego centrum do mola?

kiciovska
4876 lat temu

kiciovska • 6 lat temu
Centrum sopotu to tak na prawdę tylko ulica Monte Cassino - czyli tzw. Monciak ciągnie się od dworca praktycznie, przez plac zdrojowy do Molo - 10 min spacerkiem, i właściwie tyle jeśli chodzi o takie główne miejsce, blisko da sie zaparkować we wszystkich uliczkach dookoła - koszt normalnie jak na strefie parkowania w każdym większym mieście - ok 3 zł za godzine, strefa jest chyba do 18 lub 19, w weekendy za darmo. Jeśli chodzi o jedzenie to znowuż przy monciaku dużo ludzi w knajpach i raczej drogo chyba że sie idzie na zwykłego Kebaba, mnie osobiście nie udało się znaleźć nigdy fajnego jedzenia w centrum sopotu więc tutaj nic nie mogę polecić :)

Dziękuję

2.12k6 lat temu

Byliśmy w Sopocie w zeszłym roku, na jeden dzień, żeby się powylegiwać. Jechaliśmy pociągiem, więc o parkingu nic nie wiem. Z centrum do molo jest bliziutko, a takim ślicznym centrum to można zresztą i dłużej spacerować. Zamiast na molo - ze względu na ogromną kolejkę - weszliśmy na wieżę widokową, która znajduje się w pobliżu. Co do jedzenia... No cóż, to był koniec sierpnia i nie mieliśmy za dużo czasu, żeby sie rozglądać. I jedliśmy w subwayu bo wszysko inne było mega drogie. Także tego...

Nieznany profil • 6 lat temu
Byliśmy w Sopocie w zeszłym roku, na jeden dzień, żeby się powylegiwać. Jechaliśmy pociągiem, więc o parkingu nic nie wiem. Z centrum do molo jest bliziutko, a takim ślicznym centrum to można zresztą i dłużej spacerować. :) Zamiast na molo - ze względu na ogromną kolejkę - weszliśmy na wieżę widokową, która znajduje się w pobliżu. Co do jedzenia... No cóż, to był koniec sierpnia i nie mieliśmy za dużo czasu, żeby sie rozglądać. I jedliśmy w subwayu bo wszysko inne było mega drogie. xD Także tego...

Google nie znajduje mi tej wieży widokowej, jedynie latarnię morską, ale może jakoś ją znajdziemy, bo na pewno pięknie z niej widać Właśnie o jedzeniu też słyszałam, że ciężko o coś dobrego, ale może uda nam się coś znaleźć, albo ktoś coś jeszcze poleci Dziękuję za pomoc

2.12k6 lat temu

Tak, to była latarnia morska. Doczytałam za certyfikacie, który dostaliśmy za wejście na nią.

AnaisRoue
2.04k6 lat temu

Ja byłam w tym roku w Sopocie na wakacjach i praktycznie do centrum z każdej strony miasta można dojść do niego pieszo 15-20 minut spacerkiem. Do zwiedzania moim zdaniem jest niewiele polecam wejść na latarnię morską, mały koszt a certyfikat jest miłą pamiątką, koniecznie molo, muzeum figur woskowych też jest super, warto udać się promem w rejs np. z Sopotu na Hel świetna atrakcja. Jeżeli chodzi o ceny to jedzenie jest strasznie drogie, ja stołowałam się w Pomarańczowej Plaży i Naleśnikarni bardzo dobre mają tam jedzenie ale cóż jeśli chodzi o ceny to około 25 zł trzeba wydać za jeden posiłek.

Jednafiga
2.98k6 lat temu

Sopot nie jest duży ja parkowałam w jakiejś bocznej uliczce koło starówki, koszt był jak w każdym mieście - ok. 3 zł za godzinę, z tym że trudno było znaleźć miejsce za to jakiś miły pan dał nam na wyjeździe swój bilet parkingowy na molo idzie sie kilkanaście minut, ale kolejki są wielkie... nie wiem też gdzie warto zjeść, ja jadłam w maku, bo szłam tamtędy w środku nocy i wszystko było pozamykane

2.12k6 lat temu

Wychodzi na to, że w Sopocie nie ma gdzie zjeść i nie ma za bardzo co robić.

Nieznany profil • 6 lat temu
Wychodzi na to, że w Sopocie nie ma gdzie zjeść i nie ma za bardzo co robić. xD

Też to właśnie widzę, ale jestem miłośniczką spacerów i zwiedzenia dosłownie wszystkiego, więc zejdzie mi pewnie cały dzień Co do jedzenia, znalazłam ciekawą restaurację Śliwka W Kompot, porcje nawet duże, tylko że trochę odstrasza mnie wystrój, taki barowy

albo dołącz do nas i udzielaj się na forum.