Dotpay - nie zaksięgowany przelew od 23.02. = brak premium.
Dziewczyny mam mega problem . W czwartek rano wysłałam zwykłym blankietem w banku pieniądze za premium. Do dziś go nie mam. Dotpay nie odpisuje na moje wiadomości. Niby transakcja jest a przelew nie został zaksięgowany. Gdy piszę do nich z tego formularza https://www.dotpay.pl//kontakt/przelewy-bankowe/ to dostaje odpowiedź na pocztę ' This is the mail system at host mx1.dot. I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to postmaster.
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message. " Pisałam też na bok@dotpay.pl i zero odzewu. Już mnie nerwy biorą i nie wiem co robić. Nie zamierzam ponownie wykupować premium. Czy któraś z Was miała podobny problem? ... Czy ktoś może mi pomóc, bo to co ma miejsce to totalna kpina niestety...
Masz pytania?
Zadzwoń
+48 12 688 26 00
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku
do piątku w godzinach:
Biuro Obsługi Klienta - 9:00 do 18:00
Dział Pomocy Technicznej - 9:00 do 16:00
Dział Handlowy - 9:00 do 17:00
Napisz do Nas
bok@dotpay.pl
dzwoniłaś? Pisałaś na ten adres? myślę że tam najszybciej pomogą, najlepiej zadzwoń tam jutro
Dokladnie tak jak pisze @Jednafiga jesli zalezy Ci na rozwiazaniu sprawy to raczej zadzwon do nich. Niech posprawdzaja, przez email zawsze gorzej sie dowiedziec niz przez telefon
Kochana i pisałam i dzwoniła. Wiecznie albo zajęte lub nie odbierają. Dziś przed 14 odpuściłam sobie bo juz mnie to konkretnie zdenerwowało.
No niestety my Ci naprawde nic na to nie poradzimy ani nic innego nie doradzimy. Po takim czasie przelew powinien juz byc zaksiegowany. Musisz probowac sie dodzwonic innej opcji nie ma.
Rozumiem Twoją frustracje ale póki co chyba nic poza dzwonieniem i molestowaniem ich mejlami Ci nie zostało