problem - BANK PEKAO
Do tej pory problemów z tym bankiem nie miałam.
Chodzi o PEKAO, nie PKO!! Dużo osób nie widzi różnicy.
Chodzi o to, że nie mogę się dziś w ogóle zalogować na konto, ani z aplikacji mobilnej, ani na stronie banku (pekao24.pl).
W aplikacji nie dochodzę w ogóle do momentu, żeby wpisać hasło. Wywala mnie juz jak klikam żeby się zalogować.
Na stronie internetowej to samo, wpisuję numer klienta i od razu TWOJE POŁĄCZENIE Z BANKIEM ZOSTAŁO ZAKOŃCZONE.
JAK KTÓRAŚ MA W TYM BANKU, to proszę sprawdźcie, czy możecie się zalogować...
Mam to samo ten problem pojawia się dosyć często- nawet za często! Co jest czasem wkurzające bo raz wieczorem chciałam kupić bilet na epodroznik i oczywiście nie dało się zrobić przelewu.
O ile nie wpisałaś błędnie 3 razy hasła to nie masz się czym martwić no i nie pisze Ci, że dostęp zablokowany proszę skontaktować się z bankiem- raz tak miałam na początku.
Mi się jakoś udało zalogować, ale miałam wrażenie że strona "ciężko" działa
No i tak już wyżej wspomniano, Pekao ma ten problem coraz częściej, ostatnio chyba przez dwa dni nie mogłam zrobić żadnego przelewu :< Najgorzej że nie informują o tym na bieżąco na swoim fp tylko dopiero po zwróceniu uwagi przez posty i komentarze klientów...