Dwa zamówienia, a dlaczego by nie połączyć to w jedno?
Czy orientuje się ktoś może, czy na Deezee jest możliwość połączenia zamówień? Zamówiłam raz, a potem pojawiły się takie fajne szpilki, ale nie mogłam już tamtego anulować i zamówić jeszcze raz, bo niektóre buty były już niedostępne. W tym pierwszym zamówieniu miałam darmową dostawę, bo przekroczyło 100 zł, więc wygodniej dla mnie byłoby po prostu połączenie tych dwóch zamówień i zapłacenie za same buty, czy tak w ogóle się da?
@madziek1 no właśnie pisałam, ale teraz jest długi weekend, a ja się niecierpliwie Bo niby jest 5 dni na wpłatę, ale nie wiem czy roboczych czy nie
@ove3 tzn. ja opłaciłam (zleciłam przelew, bo teraz był długi weekend) tylko jedno zamówienie, a na odpowiedź muszę poczekać do poniedziałku
ale w poniedziałek pewnie pieniądze dojdą i już po sprawie niestety dopóki nie zapłacisz można coś zdziałać a później już nic ;/
Wszystko się da zrobić Pracuję w sklepie internetowym, nie wiem jak to jest z Deezee ale nie powinno być moim zdaniem problemu My ogólnie jeśli są dwa zamówienia z jednego magazynu do jednego odbiorcy to wysyłamy i tak razem jedną przesyłką, jeśli jest taka możliwość więc nie wyobrażam sobie, żeby Deezee miało by robić jakikolwiek problem z tym
Ale polecam zadzwonić i wszystkiego się dowiedzieć
"Niestety nie mamy możliwości połączenia zamówień w jedno." trochę lipa, no ale niestety już nic nie zrobię