czysta ciekawość co do kryształków
Zastanawiałam się ostatnio czy DressCloud ma coś z zalicytowanych kryształków na swopy na dresscloud, jakieś pieniądze czy coś ? Chodzi mi o to jeśli ktoś wygra swopa Czy tylko dla dresshokoliczek przyjemności ?
raczej myślę że DC możne mieć korzyści ewentualnie z naszych zdj , reklam czy wejść na tą stronę a nie kryształków a żebyśmy wrzucały to zachęcają nas kryształkami i swopami miedzy innymi
Hmm wątpię.. co może DC mieć z kryształków, które tak na prawdę nic nie są warte. Jeśli mieliby mieć korzyści z kryształków, to sami by sobie je "naprodukowali". Oni na nic ich nie mogą wymienić, tylko my. To jest ich "waluta", którą sami wymyślili, więc nic im z takich kryształków.
Wątpie że z kryształków mają jakość korzyść Jeśli już to z reklam umieszczanych na ich stronce
A ja myślę, że ewentualne zyski mogą być po prostu z odsłon strony, no i z reklam też, ale po prostu żeby było więcej odsłon, po to są własnie swopy, kryształki itp
Kryształków nie da się wymienić na żadną walutę, więc nie mogą na nich nic zarobić. Tylko na reklamach mogą zarobić, kryształki mają podtrzymywać ruch na stronie.
Reklamy, sponsorzy - dziewczyny, reklamodawcy dają swopy, taka marka wisi sobie przez 13 dni w swop-shop (dzięki temu my ją poznajemy i się napalamy) + wygrana użytkowniczka wstawia zdjęcie wymarzonego swopa i wychwala pod niebiosa - my się napalamy i kupujemy. Dla nich wydatek max 50 zł, jakaś tam opłata za reklamę na stronie, a mają wzrost sprzedaży. Proste? Proste!
O to prawda. Gdyby nie ta strona nie znałabym Original Source (a przynajmniej nie znałam wcześniej ) a już np. kupiłam 3 ;p
A swoją drogą, ja po prostu UWIELBIAM Orginal Source - i tak, znałam ich wcześniej.
Btw: zauważyłyście, jakie ciekawe teksty są z tyłu na opakowaniach? Typu o daniu butelce drugiego życia, by mogła być przetopiona na znak drogowy czy zjeżdżalnię... albo że tak niebiański zapach, że ludzie ciągle na fejsie o tym piszą... mnie rozwala ich tylna etykieta
Dokładnie. Kryształki są dla picu. Tu chodzi tylko o marketing i Public Relations. Reklama dźwignią handlu