Miałam się tu nie udzielać, no ale...
Ja rozumiem zasady, rozumiem ich cel, rozumiem, że DC nie jest portalem sprzedażowym... Ale mi np kiedyś usunięto chmurkę bo niby sprzedaż, a w opisie było coś w stylu "jest za mała, więc pójdzie do siostry"... Nie rozumiem czemu i w którym miejscu "pójdzie do siostry/brata/cioci/koleżanki/siódmej wody po kisielu" sugeruje sprzedaż - dla mnie to ewidentna oznaka, że coś już ma lub będzie miało nowego właściciela i wcale nie mam zamiaru tego odsprzedawać... Oczywiście ok, zrozumiałam o co chodzi i dodałam chmurkę jeszcze raz bez tego dopisku... Ale moim zdaniem to bez sensu
Z drugiej strony to, że napiszemy "jest za mała i się kurzy" i jakaś Clouders zaproponuje, że to odkupi, to raczej nie wina autorki chmurki, żeby ją za to karać. Nie ona napisała do Clouders "skoro ci się podoba to sprzedam", tylko w drugą stronę... Oczywiście w przypadku gdy to dana Clouders proponuje sprzedaż to oczywiste, że to jej wina i to powinno się karać za łamanie zasad...
dokładnie - najbardziej szkoda tego opisu, bo dodanie drugi raz zdjęcia to nie jest problem, jedynie stworzenie ładnego wpisu, żeby miał co najmniej ręce i nogi.
@Sherifka89 Na przyszłość proszę o cierpliwość, odpowiadamy według kolejności zgłoszeń lub priorytetów, co nie oznacza, że zapomnieliśmy o danej sprawie. Dostałam wczoraj Twoją wiadomość co w zupełności wystarczy. Zauważyliśmy ten profil już jakiś czas temu i usunęliśmy istniejącą chmurkę, która zawierała aluzje do sprzedaży. Odnośnie konta, nie mamy zapisu w Regulaminie, który daje nam prawo kasować owe konta. Podczas wprowadzania zmian weźmiemy pod uwagę również tą sprawę poprzez dopisanie odpowiedniego punktu w Regulaminie i ogłoszenia go na stronie. Zatem dopiero wtedy będziemy mogli zająć się tym zgłoszeniem. Tak na przyszłość uważam, że nie warto pisać o tym zgłoszeniu na forum, wystarczy do nas napisać na prv lub zgłosić za pomocą ikonki "zgłoś", gdyż wspominając o tym koncie publicznie i to wielokrotnie, właśnie w ten sposób robi się im największą reklamę.
Przykre jest dla nas to, że po braku odpowiedzi na Twoje zgłoszenie (które otrzymałam wczoraj o 14:55) sądzisz już, że "nic z tym nie zrobimy".
My nie zamiatamy spraw pod dywan, to nie jest w stylu DressCloud i byliśmy pewni, że o tym już wiecie.
@mysweet wspominaliśmy wiele razy, że zajmiemy się opisywanym przez Ciebie problemem, który również zgłaszało nam wiele Użytkowniczek w babble-box jak i na prv. Wielokrotnie to już pisaliśmy i ogłaszaliśmy, zatem dajcie nam proszę chwilę czasu na dopracowanie zmian, a ponadto o spokojny ton wypowiedzi. Nie jesteśmy przeciwko Wam, ale właśnie z Wami i dla Was.
Wszystko z naszej strony zostało już wyjaśnione i podejmiemy odpowiednie kroki w poruszanych kwestiach, czyli wprowadzimy zmiany. W związku zamykam temat.
Życzę miłego dnia i pozdrawiam
babsi