
Reklamacja Rossman
Sprawa wygląda tak: w czwartek kupiłam kubek termiczny w Rossmanie, niestety po sprawdzeniu w domu okazało się że przecieka przy zamykaniu i nijak nie da się z niego korzystać w podróżach co było dla mnie podstawą. Problem jednak jest taki że nie mam paragonu, ale płaciłam kartą więc mam dowód transakcji. Nie orientujecie się czy na takiej podstawie można zareklamować bądź zwrócić zakup?
Up-nijcie plisss

Teoretycznie tak. Ale ja na Twoim miejscu poszłabym do Rossmanna i zapytała się ich, bo i tak będziesz musiała iść i tak.

Tak czy siak bede musiała iść, ale wolałam zapytać czy ktoś już nie był w takiej sytuacji i czy ten moj spacer nie bedzie na darmo

Ja nie byłam. Myślę, że zwrócić Ci nie pozwolą, ale zareklamować tak. Karta to też jakaś forma dowodu płatności. W każdym razie będziesz miała nauczkę, że paragonu trzeba pilnować.

Niby można oddać jedynie na podstawie paragonu, jak w każdym sklepie, ale lepiej iść i powiedzieć co i jak. Może akurat się uda

w sklepach są elektroniczne zapisy paragonów robione na kasie więc mając pokwitowanie z kwotą i godziną mogą w łatwy sposób odnaleźć Twój paragon. to że sklepy mówią o tym że jest on niezbędny do reklamacji to dlatego zeby ułatwić sobie pracę. nie daj się zbyć i idz reklamować

Z tego co wiem to możesz zareklamować zakup nawet jeśli nie masz paragonu Po pierwsze dlatego, że oni i tak mają na kasie zapis, że kupiła a po drugie dlatego, że płaciłaś kartą i możesz udowodnić, że kupiłaś ten kubek w jakimś konkretnym Rossmannie pokazując po prostu wyciąg transakcji ze swojego konta
Co do zwrotu/ wymiany to z tego co się orientuję nie mogą Ci powiedzieć, że zwrotu nie przyjmą, mogą tylko wymienić egzemplarz bo jest to niezgodne z prawem
Tak więc żadnych problemów nie powinnaś mieć

Dokładnie tak
Wydrukuj potwierdzenie płatności i idź z tym kubkiem, że chciałabyś złożyć reklamację.

Zwrotu jak najbardziej mogą nie przyjąć, więc chyba chodziło Ci o reklamację, którą jak najbardziej przyjąć muszą, ale na jej rozpatrzenie mają do 14 dni (niektóre sklepy się tego trzymają, niektóre rozpatrują na miejscu)

moja mama miała podobną sytuację i jeśli kubek był użyty muszą go przyjąć na reklamację lub mogą od razu wymienić na taki sam nowy