Pomoc w odblokowaniu ING
Dziewczyny, moze ktoras miala taka historie lub pracuje w banku ING. Otoz sprawa wyglada tak, moj K. nijak nie moze zalogowac sie do swojego konta na innym urządzeniu niz swój telefon ktory ma aktualnie w naprawie. Probowalismy zalogowac sie na moim telefonie, na laptopie, na różnych przeglądarkach i nic. Po probie nadania nowego hasla, wyslaniu kodu na telefon i wpisaniu go na urzadzeniu wyskakuje komunikat ze wystapil nieznany blad i należy skontaktować sie z najbliższym oddzialem banku. Potrzebujemy zwyczajnie srodkow ktore znajduja sie na tym koncie i nie mamy jak z nich skorzystac. Jakies rady? Ktos moze mial rowniez taki problem?
A może można zalogować się przez stronę banku na laptopie ?
Ja mam Milenium bank i mogę logować się na aplikacji i też na stronie banku
Upup
Wlasnie nie mozna Juz probowalismy. I ze starym haslem, zmieniajac na nowe, na roznych przegladarkach, w trybie incognito i nic
Nie mam konta w ING, ale pamiętam jak A. mi rozwalił telefon, też nijak nie mogłam się zalogować bo trzeba było autoryzować logowanie w aplikacji.
Albo dowiadywać się w banku albo na infolinii jak wspomniała @pati2211.
Możliwe też że w aplikacji były ustawienia, ktore uniemożliwiają logowanie na innych urzadzeniach. Ewentualnie w Google Play była opcją żeby odinstalować aplikację z urządzenia. Może to jakoś pomoże jeśli instalowane było przez Google. @izvsza
Ja czasami tacie się loguje na przeglądarce w ing i po podaniu kodu z smsa nie ma problemu z wejściem. Trzeba dzwonić na infolinię powinni od razy pomóc chyba, że była przerwa techniczna i dlatego nie mogliście się zalogować?🤔