Piszę z nimi na fb od wczoraj.
Błąd systemowy w zamówieniu...
Oni nie wiedzą kiedy wyjaśni się ta sytuacja..
I na koniec zapytali czy chce anulować zamówienie... 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Jak może być błąd systemowy w zamówieniu 🤦♀️ Ewidentnie coś kręcą. Napisz że zapłaciłaś za towar i zgodnie z informacją na ich stronie paczka powinna już dawno być u Ciebie. A ich błędy Cię nie obchodzą.
Data zamówienia: 13.09.2020
Data dostarczenia: 6.10.2020
W życiu tyle nie pisałam z jakąś firmą i nie czekałam na swoje zamówienie.. masakra...
Mi w ogóle nie odpisali Ja nie mówię, że nic nie zamówię, bo jak jeszcze kiedyś trafi się taka promka to będzie mnie kusiło