GlamRock
GlamRock
3.43k3 lata temu

Hebe - Zwrot towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym

Kochane może się orientujecie jak to wygląda, bo niestety w sieci są sprzeczne informację. Otóż w piątek wpadłam do Hebe po szampon i niestety kupiłam coś, co nigdy nie powinno nawet trafić w moje ręce ze względu na jeden ze składników, który mnie uczula. Pytanie czy jeśli mam paragon, a produkt jest w stanie nie naruszonym to czy w Hebe można go zwrócić lub chociaż wymienić na inne produkty? Poszperałam, że kupując stacjonarnie w Hebe to wola sprzedającego odnośnie zwrotu, czy któraś z Was miała taką sytuację?

GlamRock
GlamRock
3.43k3 lata temu

.

kokosia29
kokosia29
1.41k3 lata temu

Up ale wydaje mi się ze raczej nie zwrócisz niestety, ja zwracałam tylko zamawiane online to przyjęli bez problemu, ale było zapakowane w folie, więc było widać na 100%, że nie otwierane.

GlamRock
GlamRock
3.43k3 lata temu
kokosia29 • 3 lata temu
Up ale wydaje mi się ze raczej nie zwrócisz niestety, ja zwracałam tylko zamawiane online to przyjęli bez problemu, ale było zapakowane w folie, więc było widać na 100%, że nie otwierane.

właśnie tego się obawiam, że nie dam rady zwrócić

wenkka
wenkka
8.42k3 lata temu

Musiałabyś znaleźć regulamin sprzedaży stacjonarnej, ale szczerze wątpię. Tym bardziej, jeśli kosmetyk nie jest w żadnej folii i otwarcie nie jest zabezpieczone.

GlamRock
GlamRock
3.43k3 lata temu
wenkka • 3 lata temu
Musiałabyś znaleźć regulamin sprzedaży stacjonarnej, ale szczerze wątpię. Tym bardziej, jeśli kosmetyk nie jest w żadnej folii i otwarcie nie jest zabezpieczone.

regulaminu odnośnie zwrotów w sklepie stacjonarnym nigdzie nie ma, ale przynajmniej produkt ma plomby więc może się uda zwrócić, jutro będę próbować

GlamRock
GlamRock
3.43k3 lata temu

Wszystko załatwiłam, produkty zwrócone Kontaktowałam się z obsługą klienta by nie jeździć na darmo i dowiedziałam się, że od dnia zakupu, jeśli produkt jest zaplombowany i został zakupiony stacjonarnie to można go zwrócić w terminie 7 dni. Trzeba mieć przy sobie paragon oraz kartę płatniczą, którą używaliśmy podczas zakupów(jeśli płaciliśmy bezgotówkowo).

kokosia29
kokosia29
1.41k3 lata temu
GlamRock • 3 lata temu
Wszystko załatwiłam, produkty zwrócone :D Kontaktowałam się z obsługą klienta by nie jeździć na darmo i dowiedziałam się, że od dnia zakupu, jeśli produkt jest zaplombowany i został zakupiony stacjonarnie to można go zwrócić w terminie 7 dni. Trzeba mieć przy sobie paragon oraz kartę płatniczą, którą używaliśmy podczas zakupów(jeśli płaciliśmy bezgotówkowo).

O to super wiedzieć na przyszłość

albo dołącz do nas i udzielaj się na forum.