GlamRock
GlamRock
3.84k5 lat temu

Hebe - Zwrot towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym

Kochane może się orientujecie jak to wygląda, bo niestety w sieci są sprzeczne informację. Otóż w piątek wpadłam do Hebe po szampon i niestety kupiłam coś, co nigdy nie powinno nawet trafić w moje ręce ze względu na jeden ze składników, który mnie uczula. Pytanie czy jeśli mam paragon, a produkt jest w stanie nie naruszonym to czy w Hebe można go zwrócić lub chociaż wymienić na inne produkty? Poszperałam, że kupując stacjonarnie w Hebe to wola sprzedającego odnośnie zwrotu, czy któraś z Was miała taką sytuację?

GlamRock
GlamRock
3.84k5 lat temu

.

kokosia29
kokosia29
1.41k5 lat temu

Up ale wydaje mi się ze raczej nie zwrócisz niestety, ja zwracałam tylko zamawiane online to przyjęli bez problemu, ale było zapakowane w folie, więc było widać na 100%, że nie otwierane.

GlamRock
GlamRock
3.84k5 lat temu
kokosia29 • 5 lat temu
Up ale wydaje mi się ze raczej nie zwrócisz niestety, ja zwracałam tylko zamawiane online to przyjęli bez problemu, ale było zapakowane w folie, więc było widać na 100%, że nie otwierane.

właśnie tego się obawiam, że nie dam rady zwrócić

wenkka
Nieznany profil
8.77k5 lat temu

Musiałabyś znaleźć regulamin sprzedaży stacjonarnej, ale szczerze wątpię. Tym bardziej, jeśli kosmetyk nie jest w żadnej folii i otwarcie nie jest zabezpieczone.

GlamRock
GlamRock
3.84k5 lat temu
Nieznany profil • 5 lat temu
Musiałabyś znaleźć regulamin sprzedaży stacjonarnej, ale szczerze wątpię. Tym bardziej, jeśli kosmetyk nie jest w żadnej folii i otwarcie nie jest zabezpieczone.

regulaminu odnośnie zwrotów w sklepie stacjonarnym nigdzie nie ma, ale przynajmniej produkt ma plomby więc może się uda zwrócić, jutro będę próbować

GlamRock
GlamRock
3.84k5 lat temu

Wszystko załatwiłam, produkty zwrócone Kontaktowałam się z obsługą klienta by nie jeździć na darmo i dowiedziałam się, że od dnia zakupu, jeśli produkt jest zaplombowany i został zakupiony stacjonarnie to można go zwrócić w terminie 7 dni. Trzeba mieć przy sobie paragon oraz kartę płatniczą, którą używaliśmy podczas zakupów(jeśli płaciliśmy bezgotówkowo).

kokosia29
kokosia29
1.41k5 lat temu
GlamRock • 5 lat temu
Wszystko załatwiłam, produkty zwrócone :D Kontaktowałam się z obsługą klienta by nie jeździć na darmo i dowiedziałam się, że od dnia zakupu, jeśli produkt jest zaplombowany i został zakupiony stacjonarnie to można go zwrócić w terminie 7 dni. Trzeba mieć przy sobie paragon oraz kartę płatniczą, którą używaliśmy podczas zakupów(jeśli płaciliśmy bezgotówkowo).

O to super wiedzieć na przyszłość

albo dołącz do nas i udzielaj się na forum.