Lusia0422
Lusia0422
2.58k4 lata temu

Ujędrnienie biustu

Dziewczyny czy macie jakieś sprawdzone sposoby na ujędrnienie biustu? Stosujecie może jakieś balsamy lub kremy?
Widziałam dużo kremów ujędrniających ale nie jestem za bardzo do nich przekonana ;/

Lacrimosa
Nieznany profil
4.2k4 lata temu

No cóż... ja bym zaczęła od treningu z Mel B czy coś. Nie bardzo wierzę w kremy

Fabuleux
Fabuleux
2.73k4 lata temu

Ooo ciekawy temat chętnie też się dowiem co clouders robią

Tiffany
Tiffany
4874 lata temu

Ja bardzo polecam Eveline różowy balsam do biustu. Naprawdę fajnie działa
https://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,78517,eveline-slim-extreme-4d-intensywne-serum-powiekszajace-i-poprawiajace-strukture-biustu-mezo-push-up.html

Lusia0422
Lusia0422
2.58k4 lata temu
Tiffany • 4 lata temu
Ja bardzo polecam Eveline różowy balsam do biustu. Naprawdę fajnie działa :) https://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,78517,eveline-slim-extreme-4d-intensywne-serum-powiekszajace-i-poprawiajace-strukture-biustu-mezo-push-up.html

Widziałam go i nawet się zastanawiałam nad nim ale czytałam że nie zbyt się nadaje ;/

sailor
sailor
10.7k4 lata temu
Nieznany profil • 4 lata temu
No cóż... ja bym zaczęła od treningu z Mel B czy coś. Nie bardzo wierzę w kremy xD

Mam takie samo zdanie.

Karolinnaa
Karolinnaa
15.19k4 lata temu
Nieznany profil • 4 lata temu
No cóż... ja bym zaczęła od treningu z Mel B czy coś. Nie bardzo wierzę w kremy xD

sailor • 4 lata temu
Mam takie samo zdanie.

Ja również. Stosowałam kiedyś z Eveline kilka takich kremów i efektów nie było, ale za to po ćwiczeniach zauważyłam, że fajnie się ujędrniły i podniosły

monikove
monikove
3.5k4 lata temu
Tiffany • 4 lata temu
Ja bardzo polecam Eveline różowy balsam do biustu. Naprawdę fajnie działa :) https://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,78517,eveline-slim-extreme-4d-intensywne-serum-powiekszajace-i-poprawiajace-strukture-biustu-mezo-push-up.html

Lusia0422 • 4 lata temu
Widziałam go i nawet się zastanawiałam nad nim ale czytałam że nie zbyt się nadaje ;/

Też polecam ćwiczenia. Niestety takie kosmetyki często mają straszny skład, więc nie polecam. Chyba że jakiś fajny krem naturalny

sorcia
Nieznany profil
703 lata temu

Ćwiczenia. Masaże. Kosmetyki mogą natomiast co najwyżej sprawić, że skora stanie się lepiej nawilżona. Ale nie będą w stanie sprawić, ze biust stanie się jędrny. Nie mają takiego gruntownego działania. Poza tym tak jak osoba powyżej wspomina mogą mieć bardzo różny skład, niekoniecznie dobry. Tak naprawdę najlepsze efekty daja zabiegi z zakresu medycyny estetycznej. Powiększanie piersi implantami, ewentualnie własnym tłuszczem. Polecam tutaj kontakt z tą pania doktor https://www.raczkowska.pl/ Doradzi najlepsze zabiegi.

Pietrzyka
Nieznany profil
1112 lata temu

Mam niewielkie piersi i zastanawiam sie nad operacją. Czy ktoś poddał się moze zabiegowi?

dzela40
dzela40
8122 lata temu

Ja stosuję różne kremy i olejki, ale działania nie widać, więc nie pomogę, teraz akurat testuje olejek Mustela, narazie efektu brak, ale mimo tego i tak stosuję bo lubię 😊

Karpatia
Nieznany profil
1242 lata temu

Dzieczyno dobrze się nad tym zastanów. Sama swego czasu sie nad tym zastanawiałam ale ostatecznie do operacji nie doszło. I dobrze bo miałam kolezankę, której lekarz totalnie spartaczył biust. Obecnie bardzo żałuje. Zaakceptuj siebie ! Tak naprawdę to mężczyźni nie zwracają jedynie uwagi na wielkośc piersi a to jaka jesteś. A jak powiekszysz piersi to co jeszcze bedziesz chciała sobie powiększyć?
Kremy faktycznie jedynie wyglądzają skórę ale są inne sposoby, różne ćwiczenia na powiekszenie piersi oraz tabletki. Wiadomo,że efekt nie będzie taki jak operacja ale można dzięki temu bardzo ładnie ujędrnić biuścik , nieco go wypełnić tak więc wygląda na większy.
A małe jest piękne

Pietrzyka
Nieznany profil
1112 lata temu

Probowalam kremów i nie pomagały

Karpatia
Nieznany profil
1242 lata temu

Nie pisze tutaj o kremach. Wiadomo przecież,że za pomocą kremu nie powiększysz sobie biustu ( niemniej takie środki bardzo dobrze działają na stan cery tak więc równiez mozesz sobie wypróbować). Ja brałam przez jakiś czas tabletki Perfect Bust. Ujędrniają biust i możesz sobie powiększyć go tak o 1 rozmiar. Możesz przetestować Zawsze jest to lepsze niż operacja.

A i taki biust jak na przyklad u Dodyzupełnie mi się nie podoba. Jestem zdania,ze jest totalne sztuczny i sama osobiście nie dhciałąbym mieć takich piłek.

Pietrzyka
Nieznany profil
1112 lata temu

A gdize mogę to zakupić?

Karpatia
Nieznany profil
1242 lata temu

Ja zamawiałam tabletki Perfect Bust ( możesz kupić na przykład tutaj: http://perfectbust.com.pl- chociaż powiem Ci,że sklepów oferujących ten produkt jest sporo tak więc musiałabyś jeszcze poszukać sobie czy jakiś nie oferuje aby lepszych cen niż ten...).

Brałam je przez 3 miesiace. Pierwsze efekty było widać w 2 miesiacu. Biust stał się o wiele bardziej jędrny, wygląda na większy. Wprawdzie nie nastawiaj sie na kilka rozmiarów więcej bo tak za bardzo się nie da ale sama musiałam zmienić rozmiar staników.
Przepraszam jeszcze,że tak późno tutaj odpisuję.

dzela40
dzela40
8122 lata temu

A może masaż chłopaka czy męża by pomógł 😊😊😊

Anna33
Anna33
1.17k2 lata temu

up

izvsza
izvsza
3.25k2 lata temu

Stosowal jeszcze ktoś ten Perfect Bust???

Niestety nie możesz się już wypowiedzieć w tym temacie, ponieważ został zamknięty.