Aliexpress-problem
Dziewczyny, potrzebuję pomocy. Kupiłam na Aliexpress moduł GPS, w ogłoszeniu były podane wymiary, które mi odpowiadały, niestety paczka wczoraj dotarła i wymiary są znacznie większe- różnica 25 mm, co sprawia, że ta rzecz jest dla mnie po prostu nie potrzebna, ponieważ nie zmieszczę jej do robota. Otworzyłam spór, gdyż chcę pełen zwrot kosztów(50 zł). Dostałam taką odpowiedź:
Now that is not a product does not work, you don't need to return, please.
Zrozumiałam, że nie muszę więc zwracać produktu, czego nie chciałam robić, ponieważ wysyłka z Polski będzie bardzo droga. Odpisałam, że okej, że w takim razie czekam na zwrot pieniędzy, ale przypadkiem zatwierdziłam jakiś komunikat. POkazało mi się, że w ciągu 9 dni muszę wysłać produkt z numerem śledzenia, inaczej sprzedawca dostanie pieniądze.
Teraz rozumiem, że sprzedawca mógł wysłać wiadomość tłumaczoną przez google czy cos i chodziło mu o to, ze ja mam produkt odesłać. Ale w powyższej wiadomości przecinki są tak powstawiane, wiadomość tak sformułowana, że trudno powiedzieć, o co mu chodzi. Dziewczyny, jak to cofnąć, jak napisać do Aliexpress, bym dostała zwrot bez odsyłania produktu? Sprzedawca zawalił sprawę bo wysłał mi inny moduł niż ten z aukcji, inne wymiary więc i inne rozmieszczenie. A 50 zł to dla mnie naprawdę bardzo dużo Proszę o pomoc
Ciężka sprawa ja nagrywam otwieranie wszystkich paczek, żeby mieć podkładkę w razie gdyby coś przyszło zepsute/w innym kolorze. Dodatkowo wszystko mam na Ali po angielsku, żeby mi się coś dziwnie nie przetłumaczyło. Sama też nie używam translatorów tylko piszę sama, a jak nie wiem jak napisać to piszę innymi słowami, żeby się nie zastanawiać później, co ja właściwie takiego chciałam.
Napisz może do sprzedawcy jeszcze raz, że wymiary na aukcji były inne niż te, które w rzeczywistości produkt posiada. Może jak już ostatecznie pobrane zostaną ci te pieniądze to sprzedawca zgodzi się wysłać rzecz o dobrych wymiarach na własny koszt, jeżeli takie coś ma?
Jest ten problem, że ja potrzebuję tej rzeczy na już, więc kupię drożej na allegro, ale nei chce by mi wysyłał kolejną. On ma wszystkie w innych wymiarach niż to na aukcji... Chcę jakoś do Alie napisać, da się ta?
Wyłącznie Twój błąd. Sprzedawca mógł nawet napisać że "mój syn ma na imię Chai i ma 9 lat" i dać opcję zwrotu towaru. Tak naprawdę w sporach nieistotne jest co pisze sprzedawca tylko jaką opcję zaznaczył. Koleś dobrze kombinował, bo napisał specjalnie dla zmyły, a zaznaczył opcję zwrotu. Jeśli możesz podeślij screen'a tego sporu. Z tego co wiem teraz nie trzeba już nawet sporów eskalować, bo automatycznie po jakimś czasie trafiają do Ali, ale skoro Ty się zgodziłaś na rozwiązanie zaproponowane przez Chińczyka to lipa ...
Powiem tak- na Twoim miejscu bym to olała i sprzedała sprzęt w PL na OLX na przykład. Bo Ali teraz mocno pilnuje i mogą Ci za taką pierdołę zablokować konto. Dlaczego? A dlatego że jeśli jest to sprzęt, który działa, działa poprawnie i wszystko z nim ok, tylko wymiary różnią się o 2,5 cm to nie jest to powód, aby dostać z powrotem 50 zł Postaw się w sytuacji Chińczyka ;D To nie ubranie, które przez taką różnicę nie można założyć.
NIe działa jak powinien i to jest problem. Jest inne rozmieszczenie elementów, które sprawia, że gps nie jest kompatybilny z robotem. Inne rozmieszczenie elementów wynika z innego rozmiaru. I gdybym chciała kupić o innych rozmiarach, to kupiłabym taki bo był tańszy. Ale potrzebowałam tego -,-
Napisałaś tylko o wymiarach, więc wyszłam z założenia że to jedyny problem. Mimo to nadal nie dodałaś screen'a sporu który jest akurat najwazniejszy Bez niego nie pomogę, bo nie wiem co nacisnęłaś
Ale ja mam nagrane, to nic nie daje. Bardziej chodzi mi o to, jak cofnąć chęć odesłania towaru, za który po prostu chcę zwrot, bo jego odesłanie to ponad połowa wartości towaru...