U mnie siostra bardzo mało kupowała z kolorówki albo wcale. Dużo kupuje dla dzieci i ma 400 kilka punktów i dostała maila po 12 dzisiaj, a ja mam ponad 300 i nie mam.. więc widzicie jak to jest... nic nie jest jasne.
Ja też miałam 1000 punktów i teraz mam tylko dwie kreski zamiast liczby punktów.
Bez sensu to jest, myślałam, że po prostu będą jakieś rabaty na produkty, które się chce kupić, a nie, że oni wybierają coś czego akurat nie potrzebuje.
Ale na razie mam błąd w aplikacji, więc zobaczymy na co mnie przyszedł kupon
Mam jakieś 240 punktów
mi właśnie przed chwilą przyszło powiadomienie, że jest dla mnie kupon, ale na to co już było widoczne w aplikacji wcześniej, nic o kolorówce...
Miałam aplikację ale rzadko korzystałam, głównie dlatego, że jakoś nieszczególnie podobało mi się stanie z telefonem w kolejce. Zainstalowałam z ciekawości z powrotem i mam 85pkt. Rossmann trochę do siebie zniechęca, nie wiem co ma na celu wymyślanie tych nowych "zasad", faworyzowanie jednych klientów i jakby nie patrzeć - krzywdzenie drugich. Od dłuższego czasu kupuję kosmetyki przez internet, nie w Rossmannie i wydaje mi się, że dużo lepiej na tym wychodzę. Szczerze mówiąc, wydaje mi się, że dużo kobiet przerzuci się na kupowanie kosmetyków gdzie indziej po tych akcjach
Wiecie co? dodali mi punkty w ciągu 10 ostatnich minut, zamiast 240 miałam 308. A teraz 0 śmiech na sali.
ja powiadomienie dostałam około 10 , ale martwi mnie fakt że moje zamówienie nadal nie jest zrealizowane zazwyczaj czekałam około 3-4 godzin .... mam nadzieję że zamówienie będzie całe, ale znając moje szczęście
CzyWam też aplikacja przestała działać? Zrobilam dzisiaj aktualizacje i bang nic nie chce się załadować.
Jest na głównej stronie, ale może nie być widać, bo coś z aplikacją się dzieję. Ja wcześniej widziałam, a teraz nie widać.