Proponują oddać kasę bo niby nie maja na magazynie a dalej sprzedają ten zestaw. Brak słów i nerwów.
oni tak właśnie naciągają.. też się tak nabrałam na zestaw sylveco, który był na stronie a się okazało że jest wyprzedany
do mnie paczka przyszła po dwóch dniach i w całości więc jestem zadowolona no ale patrząc na to co ten sklep odwala to naprawdę brak słów
Nie poddawaj się i zrób im zadyme! Najlepiej napisz na IG i FB co Cię spotkało! Jedna dziewczyna na IG miała taką akcję że jej czegoś nie wysłali, po dwóch tygodniach napisała post na IG że zgłasza sprawę na policje, jest rozczarowana, kontigo to najgorsza drogeria itp itd, dwa dni później dosłali jej zamówienie i całą paczkę darmowych kosmetyków. Ale z tego co wiem kontigo niestety często odstawia takie numery Pewnie żal im sprzedawać ten zestaw w takiej cenie, ale to jest w sumie ich problem. Daj znać jak się będzie rozwijać sytuacja
Dla mnie sprawa prosta - nie policzyli jakie "straty" będą mieli jak dadzą -50% na wszystkie produkty.
Nie liczyli, że okaże się ta promocja cieszyć tak dużym zainteresowaniem.
Nagle zorientowali się, że dużo zamówień wpływa (-50%) i uznali, że zwalą winę na jakieś techniczne i zrezygnują z tych marek np NN i Resibo - zbyt duża strata przy -50% jak i -30%.
Nagle działa kod -30 - ale właśnie bez marek NN i Resibo.
Teraz walą ściemę, ze nie ma zestawów - no nie ładnie, bo żal im pupsko ściska, że niestety za błąd trzeba płacić i będą stratni.
Wola oddać 100zł niezadowolonej klientce niż sprzedać za 100zł i mieć pozytywna opinię.
Sknerstwo, oszustwo i w ogóle.
Ja wiem, ze sklep chce zarobić, ale robiąc taką promocję powinno liczyć się z tym, ze będzie POPYT.
Dziady, dziady, dziady - KONTIGO u mnie przegrywa...
Ogólnie ZNIECHĘCILI mnie swoim postępowaniem.
Ja póki co nie miałam z nimi żadnych złych doświadczeń ale widziałam tak wiele złych opinii że przed kolejną promocją dwa razy pomyślę czy warto się w to bawić
Ja miałam.
Wysłali mi zupełnie inny produkt niż zamawiałam.
Staram sie nie być konfliktowa, więc napisałam im jedynie meila z info, że wysłali nie to co mieli.
U mnie też były problemy i czekanie miesiąc na paczkę, kontakt meilowy co 3-4dni. Po za tym też produkt był dostępny na stronie, a dostałam inny (akurat chodziło o wersję - do mieszanej skóry / do suchej).
Na deser dostałam używany peeling Biolove, widać że ktoś sobie go użył raz.
Także nawet promocja -90% mnie nie skusi, chociaż nie powiem asortyment mają super, ale tylko stacjonarnie (niestety tak czy siak odpada).
DNO I WODOROSTY
nareszcie...nagram filmik jak otwieram paczkę bo się jeszcze okaże, że "zapomnieli" o jakimś produkcie...
Ja mam tak fatalne doświadczenie z Kontigo, że już nawet za darmo bym nic od nich nie chciała. Kompletny brak profesjonalizmu i niestety olewanie klienta na każdym kroku. Potem natomiast wiadomości typu "przykro nam, że Pani tak o nas pisze". Aż człowiekowi się może głupio zrobić, no bo przecież im jest tak przykro... Manipulacja, granie na emocjach, oczekiwanie na "poddanie się" przez osobę kupującą. Jestem ich przeciwniczką i każdemu odradzam zakupy tam.
u mnie kase mają oddać i paczkę jakąś wysłać w ramach rekompensaty, czy tak będzie dam znać...