Heylovely
Nieznany profil
7.57k7 miesięcy temu

Błąd cenowy Too Faced

Na stronie Too Faced błąd przewalutowania na kilka produktów z nowej kolekcji: https://m.toofaced.eu/pl/pl/products/27996/hidden

Ja kupiłam, choć pewnie anulują.

izvsza
izvsza
3.22k7 miesięcy temu

Kupilam blyszczyki, ciekawe czy dojdą

Janettt
Janettt
11.86k7 miesięcy temu

Zamówiłam. 🙈

dastiina
dastiina
8.5k7 miesięcy temu

Nie, nie nie... udaję że nie widzę 😋😂

izvsza
izvsza
3.22k7 miesięcy temu
dastiina • 7 miesięcy temu
Nie, nie nie... udaję że nie widzę 😋😂

Też tak robiłam przez dluzsza chwile wchodziłam i wychodziłam że strony aż w końcu wzięłam te błyszczyki

dastiina
dastiina
8.5k7 miesięcy temu
dastiina • 7 miesięcy temu
Nie, nie nie... udaję że nie widzę 😋😂

izvsza • 7 miesięcy temu
Też tak robiłam przez dluzsza chwile xD wchodziłam i wychodziłam że strony aż w końcu wzięłam te błyszczyki xD

Jednak staram się patrzeć realnie 😂 że za dużo mam kosmetyków, ale... 😂 walczę ze swoją silną wolą 🤪😂

izvsza
izvsza
3.22k7 miesięcy temu
dastiina • 7 miesięcy temu
Nie, nie nie... udaję że nie widzę 😋😂

izvsza • 7 miesięcy temu
Też tak robiłam przez dluzsza chwile xD wchodziłam i wychodziłam że strony aż w końcu wzięłam te błyszczyki xD

dastiina • 7 miesięcy temu
Jednak staram się patrzeć realnie 😂 że za dużo mam kosmetyków, ale... 😂 walczę ze swoją silną wolą 🤪😂

Dlatego wzięłam tylko błyszczyki 🤣 w koszyku była również paletka cieni ale stwierdziłam że kupilam już w ostatnim czasie 3 więc mi nie potrzeba 🤣

izvsza
izvsza
3.22k7 miesięcy temu

@Heylovely a ja mam pytanie, masz może swoje zamówienie w złożonych zamówieniach? W sensie w historii? Ja złożyłam swoje, płatność mi ściągnęło a w historii widzę tylko poprzednie zamówienie 🤔🤔🤔

Heylovely
Nieznany profil
7.57k7 miesięcy temu
izvsza • 7 miesięcy temu
@Heylovely a ja mam pytanie, masz może swoje zamówienie w złożonych zamówieniach? W sensie w historii? Ja złożyłam swoje, płatność mi ściągnęło a w historii widzę tylko poprzednie zamówienie 🤔🤔🤔

Nie mam. Myślałam, że to błąd i złożyłam zamówienie jeszcze raz jakiś czas później, ale też się nie pojawiło. A kasa z konta zeszła w obu przypadkach. Napiszę do nich później i zapytam o to.

izvsza
izvsza
3.22k7 miesięcy temu
izvsza • 7 miesięcy temu
@Heylovely a ja mam pytanie, masz może swoje zamówienie w złożonych zamówieniach? W sensie w historii? Ja złożyłam swoje, płatność mi ściągnęło a w historii widzę tylko poprzednie zamówienie 🤔🤔🤔

Nieznany profil • 7 miesięcy temu
Nie mam. Myślałam, że to błąd i złożyłam zamówienie jeszcze raz jakiś czas później, ale też się nie pojawiło. A kasa z konta zeszła w obu przypadkach. Napiszę do nich później i zapytam o to.

Wiesz co, ja próbowałam dzwonić na biuro obsługi i mówili że mają obsuwę z przetwarzaniem zamówień, może to faktycznie jest powodem. Myślałam że tylko u mnie takie cuda i zaczelam zalowac ze nie zrobilam screena z numerem zamówienia 🙈

Syll
Syll
17.35k7 miesięcy temu
izvsza • 7 miesięcy temu
@Heylovely a ja mam pytanie, masz może swoje zamówienie w złożonych zamówieniach? W sensie w historii? Ja złożyłam swoje, płatność mi ściągnęło a w historii widzę tylko poprzednie zamówienie 🤔🤔🤔

Nieznany profil • 7 miesięcy temu
Nie mam. Myślałam, że to błąd i złożyłam zamówienie jeszcze raz jakiś czas później, ale też się nie pojawiło. A kasa z konta zeszła w obu przypadkach. Napiszę do nich później i zapytam o to.

izvsza • 7 miesięcy temu
Wiesz co, ja próbowałam dzwonić na biuro obsługi i mówili że mają obsuwę z przetwarzaniem zamówień, może to faktycznie jest powodem. Myślałam że tylko u mnie takie cuda i zaczelam zalowac ze nie zrobilam screena z numerem zamówienia 🙈

A wiecie może jakim kurierem są dostarczane zamówienia? Nie mam możliwości odbioru, bo nie ma mnie na co dzień i zastanawiam się czy można przekierować zamówienie do punktu odbioru.

izvsza
izvsza
3.22k7 miesięcy temu
izvsza • 7 miesięcy temu
@Heylovely a ja mam pytanie, masz może swoje zamówienie w złożonych zamówieniach? W sensie w historii? Ja złożyłam swoje, płatność mi ściągnęło a w historii widzę tylko poprzednie zamówienie 🤔🤔🤔

Nieznany profil • 7 miesięcy temu
Nie mam. Myślałam, że to błąd i złożyłam zamówienie jeszcze raz jakiś czas później, ale też się nie pojawiło. A kasa z konta zeszła w obu przypadkach. Napiszę do nich później i zapytam o to.

izvsza • 7 miesięcy temu
Wiesz co, ja próbowałam dzwonić na biuro obsługi i mówili że mają obsuwę z przetwarzaniem zamówień, może to faktycznie jest powodem. Myślałam że tylko u mnie takie cuda i zaczelam zalowac ze nie zrobilam screena z numerem zamówienia 🙈

Syll • 7 miesięcy temu
A wiecie może jakim kurierem są dostarczane zamówienia? Nie mam możliwości odbioru, bo nie ma mnie na co dzień i zastanawiam się czy można przekierować zamówienie do punktu odbioru.

Zamawiałam od nich ze 2 razy ale nie pamietam podejrzewam że jakiś GLS albo FedEx.

Anja174
Anja174
8757 miesięcy temu

Ja zamówiłam zestaw 3 paletek cieni za jakieś 54 zł oby doszły ❤️

izvsza
izvsza
3.22k7 miesięcy temu

Widzę że już chyba te produkty nie są dostępne albo nie mogę ich znaleźć dobrze ze zdążyłam złożyć zamówienie

Janettt
Janettt
11.86k7 miesięcy temu
izvsza • 7 miesięcy temu
Widzę że już chyba te produkty nie są dostępne albo nie mogę ich znaleźć xD dobrze ze zdążyłam złożyć zamówienie xD

Jak wchodze z maila w kupione przedmioty to też ich nie wyświetla 🙈

Heylovely
Nieznany profil
7.57k7 miesięcy temu

Wysyłają zamówienia, kurier UPS.

izvsza
izvsza
3.22k7 miesięcy temu
Nieznany profil • 7 miesięcy temu
Wysyłają zamówienia, kurier UPS. :)

Ooooo a jakieś powiadomienie dostałaś na maila? U mnie nadal cisza, brak zamówienia w historii, brak potwierdzenia ...

asiunkaa
asiunkaa
1457 miesięcy temu

Podbijam pytanie

Anja174
Anja174
8757 miesięcy temu

Też dostałam maila od UPS jutro ma być 😍

Heylovely
Nieznany profil
7.57k7 miesięcy temu
Nieznany profil • 7 miesięcy temu
Wysyłają zamówienia, kurier UPS. :)

izvsza • 7 miesięcy temu
Ooooo :) a jakieś powiadomienie dostałaś na maila? U mnie nadal cisza, brak zamówienia w historii, brak potwierdzenia ...

Nie, ja nic nie mam póki co. Ale widziałam, że inni pisali. Choć teraz sporo osób też pisze, że im anulowali...

Jutro się pewnie okaże, nie chce mi się póki co pisać na czacie i pytać, bo nawet nie mam numeru zamówienia. Liczę, że się jednak załapałyśmy.

asiunkaa
asiunkaa
1457 miesięcy temu

Ja zamawiałam kosmetyki jakoś chwilę po północy,więc wcześnie, bo widziałam info na Instagramie o błędzie cenowym. Potwierdzenie zamówienia na pocztę dostałam, ale informacji u mnie o wysyłce brak także. To czy wyślą, to chyba trochę loteria.

1 2 3 4
albo dołącz do nas i udzielaj się na forum.