Błąd cenowy Too Faced

Strona 2 / 4

izvsza
izvsza
3.24k7 miesięcy temu
asiunkaa • 7 miesięcy temu
Ja zamawiałam kosmetyki jakoś chwilę po północy,więc wcześnie, bo widziałam info na Instagramie o błędzie cenowym. Potwierdzenie zamówienia na pocztę dostałam, ale informacji u mnie o wysyłce brak także. To czy wyślą, to chyba trochę loteria.

To ja zamówiłam zaraz po tym jak Aga dodała post. Płatność mi ściągnęło ale nie dostałam żadnego potwierdzenia na maila, ani w historii zamówień na stronie nie ma śladu po złożonym zamówieniu... Trochę to dziwne

Janettt
Janettt
11.87k7 miesięcy temu
asiunkaa • 7 miesięcy temu
Ja zamawiałam kosmetyki jakoś chwilę po północy,więc wcześnie, bo widziałam info na Instagramie o błędzie cenowym. Potwierdzenie zamówienia na pocztę dostałam, ale informacji u mnie o wysyłce brak także. To czy wyślą, to chyba trochę loteria.

izvsza • 7 miesięcy temu
To ja zamówiłam zaraz po tym jak Aga dodała post. Płatność mi ściągnęło ale nie dostałam żadnego potwierdzenia na maila, ani w historii zamówień na stronie nie ma śladu po złożonym zamówieniu... Trochę to dziwne:(

Nie masz gdzieś w spamie? Ja mam maila z 1:35 czyli tak jak zamówiłam, ale dopiero następnego dnia mi się chyba pojawił, bo mi się dziwnie maile odświeżają.
Ale maila o wysyłce niestety nie dostałam. No i ja nie zakładałam niestety konta. 🙈

izvsza
izvsza
3.24k7 miesięcy temu
asiunkaa • 7 miesięcy temu
Ja zamawiałam kosmetyki jakoś chwilę po północy,więc wcześnie, bo widziałam info na Instagramie o błędzie cenowym. Potwierdzenie zamówienia na pocztę dostałam, ale informacji u mnie o wysyłce brak także. To czy wyślą, to chyba trochę loteria.

izvsza • 7 miesięcy temu
To ja zamówiłam zaraz po tym jak Aga dodała post. Płatność mi ściągnęło ale nie dostałam żadnego potwierdzenia na maila, ani w historii zamówień na stronie nie ma śladu po złożonym zamówieniu... Trochę to dziwne:(

Janettt • 7 miesięcy temu
Nie masz gdzieś w spamie? Ja mam maila z 1:35 czyli tak jak zamówiłam, ale dopiero następnego dnia mi się chyba pojawił, bo mi się dziwnie maile odświeżają. Ale maila o wysyłce niestety nie dostałam. No i ja nie zakładałam niestety konta. 🙈

No właśnie nie mam w spamie ani nigdzie...

Janettt
Janettt
11.87k7 miesięcy temu
asiunkaa • 7 miesięcy temu
Ja zamawiałam kosmetyki jakoś chwilę po północy,więc wcześnie, bo widziałam info na Instagramie o błędzie cenowym. Potwierdzenie zamówienia na pocztę dostałam, ale informacji u mnie o wysyłce brak także. To czy wyślą, to chyba trochę loteria.

izvsza • 7 miesięcy temu
To ja zamówiłam zaraz po tym jak Aga dodała post. Płatność mi ściągnęło ale nie dostałam żadnego potwierdzenia na maila, ani w historii zamówień na stronie nie ma śladu po złożonym zamówieniu... Trochę to dziwne:(

Janettt • 7 miesięcy temu
Nie masz gdzieś w spamie? Ja mam maila z 1:35 czyli tak jak zamówiłam, ale dopiero następnego dnia mi się chyba pojawił, bo mi się dziwnie maile odświeżają. Ale maila o wysyłce niestety nie dostałam. No i ja nie zakładałam niestety konta. 🙈

izvsza • 7 miesięcy temu
No właśnie nie mam w spamie ani nigdzie... :(

To słabo.

asiunkaa
asiunkaa
1467 miesięcy temu

Dostałam właśnie e-maila o anulowaniu 🙄

izvsza
izvsza
3.24k7 miesięcy temu
asiunkaa • 7 miesięcy temu
Dostałam właśnie e-maila o anulowaniu 🙄

U mnie nadal nic

Heylovely
Heylovely
7.59k7 miesięcy temu

Próbowałam zapytać na czacie o ten brak maili, ale nikt tam nie odpowiada.

Janettt
Janettt
11.87k7 miesięcy temu

Anulowali, buuu

Błąd cenowy Too Faced
izvsza
izvsza
3.24k7 miesięcy temu
Janettt • 7 miesięcy temu
Anulowali, buuu :(

A ja jestem ciekawa czy mi anulują czy wyślą 🙈🙈🙈

Janettt
Janettt
11.87k7 miesięcy temu
Janettt • 7 miesięcy temu
Anulowali, buuu :(

izvsza • 7 miesięcy temu
A ja jestem ciekawa czy mi anulują czy wyślą 🙈🙈🙈

Trzymam kciuki żeby wyslali. 🤗

izvsza
izvsza
3.24k7 miesięcy temu
Janettt • 7 miesięcy temu
Anulowali, buuu :(

izvsza • 7 miesięcy temu
A ja jestem ciekawa czy mi anulują czy wyślą 🙈🙈🙈

Janettt • 7 miesięcy temu
Trzymam kciuki żeby wyslali. 🤗

Dzięki! oby tak było bo się już napaliłam na te błyszczyki 🤣🤤

Janettt
Janettt
11.87k7 miesięcy temu
Janettt • 7 miesięcy temu
Anulowali, buuu :(

izvsza • 7 miesięcy temu
A ja jestem ciekawa czy mi anulują czy wyślą 🙈🙈🙈

Janettt • 7 miesięcy temu
Trzymam kciuki żeby wyslali. 🤗

izvsza • 7 miesięcy temu
Dzięki! :serce: oby tak było bo się już napaliłam na te błyszczyki 🤣🤤

Ja na paletki. No ale trudno się mówi. 🙈

izvsza
izvsza
3.24k7 miesięcy temu
Janettt • 7 miesięcy temu
Anulowali, buuu :(

izvsza • 7 miesięcy temu
A ja jestem ciekawa czy mi anulują czy wyślą 🙈🙈🙈

Janettt • 7 miesięcy temu
Trzymam kciuki żeby wyslali. 🤗

izvsza • 7 miesięcy temu
Dzięki! :serce: oby tak było bo się już napaliłam na te błyszczyki 🤣🤤

Janettt • 7 miesięcy temu
Ja na paletki. No ale trudno się mówi. 🙈

Ważne że probowalysmy

Heylovely
Heylovely
7.59k7 miesięcy temu

Maili dalej brak, ale widziałam, że wzięli mi z konta kasę za jedno z zamówień, a za drugie została w blokadach, więc jeszcze nie tracę nadziei.

izvsza
izvsza
3.24k7 miesięcy temu

Ja dzwoniłam na infolinię i konsultant mówił że mają problemy z generowaniem zamówień i czekają 2-3 dni czy czasem płatność nie utworzy zamówienia. Mam dostać info na maila max w poniedziałek...

Heylovely
Heylovely
7.59k7 miesięcy temu
izvsza • 7 miesięcy temu
Ja dzwoniłam na infolinię i konsultant mówił że mają problemy z generowaniem zamówień i czekają 2-3 dni czy czasem płatność nie utworzy zamówienia. Mam dostać info na maila max w poniedziałek...

Fajnie, gdyby to w końcu wyjaśnili. W takim razie też liczę na maila w poniedziałek...

izvsza
izvsza
3.24k7 miesięcy temu
izvsza • 7 miesięcy temu
Ja dzwoniłam na infolinię i konsultant mówił że mają problemy z generowaniem zamówień i czekają 2-3 dni czy czasem płatność nie utworzy zamówienia. Mam dostać info na maila max w poniedziałek...

Heylovely • 7 miesięcy temu
Fajnie, gdyby to w końcu wyjaśnili. W takim razie też liczę na maila w poniedziałek...

No dobrze by było. Albo realizują zamówienie albo zwracają kasę. A tu ani jedno ani drugie...

Janettt
Janettt
11.87k7 miesięcy temu

Ja na razie nie widzę zwrotu kasy, pomimo maila o anulowaniu.

Anja174
Anja174
8837 miesięcy temu

Ja od razu po złożeniu zamówienia dostałam maila potwierdzającego ze sklepu i potem od UPS. Kurier miał być niby w piątek ale teraz mam status w dostawie i ma być jutro. Niby już jestem pewna że dostanę to zamówienie ale znając moje szczęście…

izvsza
izvsza
3.24k7 miesięcy temu
Anja174 • 7 miesięcy temu
Ja od razu po złożeniu zamówienia dostałam maila potwierdzającego ze sklepu i potem od UPS. Kurier miał być niby w piątek ale teraz mam status w dostawie i ma być jutro. Niby już jestem pewna że dostanę to zamówienie ale znając moje szczęście… :D

Trzymam kciuki zebys chociaż Ty je dostała

1 2 3 4
albo dołącz do nas i udzielaj się na forum.