2679

Ten swop zakończył się
01.02.2023 - 21:00

🎉 Zwyciężczyni

Cveto4ek
Cveto4ek 165001

Najbliższe oferty

NaciaPacia 134097
aporanek 103015
logo SOTHO

O marce

SOTHO to nowoczesna marka tworząca wyjątkową minimalistyczną biżuterię. Wszystkie modele są zgodne z aktualnymi trendami, ale też zachowują swój indywidualizm i ponadczasowy charakter. W kolekcji króluje minimalizm, obok którego można znaleźć również bardziej odważne, okazałe modele. Można wybierać wśród bogatej oferty kolczyków, pierścionków, naszyjników i bransoletek. Wszystkie nasze modele wykonujemy w srebrze oraz w żółtym i różowym złoceniu z ogromną dbałością o detale. Nasza biżuteria podkreśli wyjątkowość każdej stylizacji i nada jej niepowtarzalnego kobiecego stylu.
W kolekcji można również znaleźć ozdoby do włosów, zmywalne tatuaże oraz męską i dziecięcą biżuterię.

SOTHO jest polską marką. Współpracujemy głównie z polskimi firmami, ale również z zagranicznymi producentami. Nasze odlewnie mieszczą się w Polsce. Część komponentów pochodzi z zagranicy, jak np. kamienie jubilerskie, kryształy i perły SWAROVSKI® CRYSTAL, ozdoby do włosów, pudełeczka z logo marki.

Produkty w tym swopie

SOTHO

Naszyjnik

Srebrny naszyjnik z nieregularnym kołem i logo marki. Całość wykonana ze srebra 925.

Długość naszyjnika do wyboru 45cm
Grubość łańcuszka 1 mm
Zawieszka 14  mm
Zawieszka z logo 10 mm

Zapakowany w eleganckie pudełeczko z logo marki.
Posiada logowaną metkę.

Zobacz cały opis

Recenzja testerki

Dodana w dniu 20.02.2023

Mi się bardzo podoba ten naszyjnik. On pasuje do każdej stylizacji, i można go kombinować z innymi naszyjnikami i różną biżuterią. Zawieszka na pierwszy rzut oka wydaje się zwykłą, ale dzięki temu "pomarszczonemu" efektu, ona jest nowoczesna i stylowa. Jakość biżuterii jest na bardzo wysokim poziomie, każdy detal zrobiony z dbałością o najmniejszy szczegół.

Czy po przetestowaniu tego produktu w swopie skusiłabyś się w przyszłości na jego zakup?

Tak

Przeczytaj całą recenzję

SOTHO w swopach, co Ty na to?

MEEEGA! ❤️ 59%
Nie znam marki lub bez znaczenia 41%

Powiedz nam co myślisz!