Przysiady

rolciaka

Hej dziewczyny
Od jakiegoś tygodnia regularnie robię przysiady, zwiększam sobie ich liczbę każdego dnia

Któraś z Was robiła przysiady? Zauważyłyście jakieś efekty z tyłkiem? Po jakim czasie mniej więcej?

Marlenn

Ja robiłam przez 3 tygodnie, później wysiadłam.. Efekty widziałam . Teraz zaczynam od nowa, zaczynam od 50 dziennie i będę je zwiększać stopniowo co tydzień, aż nie będę czuć zmęczenia .

xKanoe

Hej dziewczyny Tez próbowałam z przysiadami, ale za każdym razem wymiękałam, potrafiłam zrobić 30, przerwa, kolejne 30 i stracić ochotę więc podziwiam zdeterminowane panie! Za to po tygodniu robienia ćwiczeń na pośladki z Mel B już widziałam efekty

rosemary7

Robiłam przez 3 dni. Jestem cieniasem i nie mówię tu o mojej sylwetce

rolciaka

Mel B też robię, ale sporadycznie, przysiady na razie mi idą, determinacja jest, zobaczymy jak to będzie

marlanda

Robiłam przez 28 dni, niestety nie dotrwałam do końca, ale efekty MEGA. Trzeba natomiast pamiętać, żeby nie przestać robić przysiadów po zakończeniu wyzwania, ponieważ efekt niestety po jakimś czasie zniknie

saliientt

Robiłam pare razy, ale nigdy zbyt długo nie wytrwałam.. Więc efektów też nie widziałam

magdamz

Ja robiłam przez miesiąc i zauważyłam niewielką różnice a dodatkowo z każdym dniem mniej "strzykały" mi kolana i do dzisiaj nie "strzykają" jak dawniej. Czytałam kiedyś też , że ważne jest robienie prawidłowych przysiadów, bo można sobie jeszcze nimi zaszkodzić :/ dlatego wcześniej obejrzałam na yt jak prawidłowo je robić. Teraz mam zamiar wraz z wrześniem znowu zacząć (strasznie się rozpisałam )

rolciaka

@magdamz mam to samo z tym "strzykaniem", czasami strzyka, czasami nie, czasami co drugi przysiad, na początku panikowałam, że coś mi się stanie, ale teraz słucham zawsze muzyki, chyba mam za mało rozruszane stawy i mięśnie, zero formy nie wiem w skąd to strzykanie

magdamz

@rolciaka mnie też to przeraża i nie byłam przekonana czy dobrym pomysłem będą te przysiady a tu proszę.Teraz już sporadycznie strzyka Pamiętam, że miałam tak już w podstawówce, a jestem w liceum

rolciaka

@magdamz to może faktycznie coś z tym rozruszaniem jest, muszę o tym poczytać i sprawdzić czy aby na pewno dobrze robię te przysiady

gjuustaa

ja robiłam kiedyś, wytrzymałam 25 dni i zapomniałam xd ostatnio zaczęłam robić i.. znowu zapomniałam! eh.. ja na swój tyłek nie narzekam więc na efekty nie patrzałam. Ćwiczyłam żeby wzmocnić sobie nogi

rolciaka
gjuustaa • 6 lat temu
ja robiłam kiedyś, wytrzymałam 25 dni i zapomniałam xd ostatnio zaczęłam robić i.. znowu zapomniałam! :( eh.. ja na swój tyłek nie narzekam więc na efekty nie patrzałam. Ćwiczyłam żeby wzmocnić sobie nogi :P

Ja sobie zapisuję codziennie w organizerze ile zrobiłam każdego dnia, to pomaga
A co do efektów to cyknęłam fotkę na początku i po miesiącu porównam

marlanda

@rolciaka @magdamz miałam identycznie, do czasu aż zaczęłam się rozciągać i rozgrzewać przed ćwiczeniami. W moim przypadku wyglądało to tak, że najpierw robiłam pajacyki i truchcik w miejscu, a następnie "robiłam" jogę

gjuustaa
gjuustaa • 6 lat temu
ja robiłam kiedyś, wytrzymałam 25 dni i zapomniałam xd ostatnio zaczęłam robić i.. znowu zapomniałam! :( eh.. ja na swój tyłek nie narzekam więc na efekty nie patrzałam. Ćwiczyłam żeby wzmocnić sobie nogi :P

rolciaka • 6 lat temu
Ja sobie zapisuję codziennie w organizerze ile zrobiłam każdego dnia, to pomaga :) A co do efektów to cyknęłam fotkę na początku i po miesiącu porównam :)

ja mam tabelkę w excelu specjalnie zrobioną (zboczenie zawodowe) myślałam, ze taka organizacja mnie zmotywuje i będę sobie przypominać o przysiadach w pracy używając tego programu i nic eh.. leń ze mnie po prostu

monster

około 3 tyg. robiłam, ale zgrubiały mi uda i przerwałam :<

meollise

Ale super!

1

albo założ konto i udzielaj się na forum.