Jakie zestawy treningowe polecacie?

kittiekatz

Cześć dziewczyny, chciałam od Was wyciągnąć propozycje jakichś fajnych, gotowych programów treningowych, jako że w wakacje mam więcej czasu i mogę poświęcić na trening dłużej, niż zwykle
Do tej pory zrobiłam Focus T25 i miesiąc Insanity z Shaunem T, parę miesięcy Ewki, dzisiaj zabrałam się za LesMills Combat, ale chętnie dorzucę coś ciekawego, co polecicie.
Macie jakieś sprawdzone programy, które nie są monotonne?

Akinimod

Ja lubię ćwiczyć z Cassey Ho z blogilates co miesiąc publikuje kalendarz z ćwiczeniami

kalinus

ja uwielbiam Tiffany, najbardziej za to że tak szybko widać efekty a ćwiczenia sa łatwe i przyjemne
polecam na boczki, talię i lekko brzuszek: https://www.youtube.com/watch?v=r_J8btnIEKQ i muza bardzo mi pasuje w tym filmiku idealnie się przy niej ćwiczy

Ewka mnie wkur.... tym swoim manekinowym stylem bycia ;P i nie dałam rady z nią ćwiczyć

kittiekatz

Robiłam jeden trening Tiffany na brzuch (jakis na plazy) i kurcze, nie wiem. Ja chyba lubie sie podczas cwiczen styrać jak koń zeby poczuc ze zrobilam swoja robote, a Tiffany mi jakos nie potrafi tego dac

kalinus
kittiekatz • 6 lat temu
Robiłam jeden trening Tiffany na brzuch (jakis na plazy) i kurcze, nie wiem. Ja chyba lubie sie podczas cwiczen styrać jak koń zeby poczuc ze zrobilam swoja robote, a Tiffany mi jakos nie potrafi tego dac :)

na drugi dzień, po tych ćwiczeniach (przynajmniej po 3-5 pierwszych ;P) czujesz się jak szmaciora hahaha.... wszystko boli....jeżeli oczywiście wykonuje się je poprawnie i rzetelnie
też pierwszy raz myślałam sobie....cooo?!?!?! nawet się nie spociłam....i to ma działać? ....no ale działa ( na drugi dzień ledwo się na łóżku przekładałam z boku na bok, czułam wszystkie mięśnie tam gdzie nawet "nie widziałam że są" hahaha ;P) ....i ja robię teraz 3-4 serie dziennie boczki mi praktycznie zeszły i prawie jeden rozmiar spodni brzuch się lekko zarysował...na plecach miałam małe wałeczki po bokach a teraz zero ....a robię te ćwiczenia dopiero od 15-go czerwca ))))))

ZAJARANA JESTEM że tak szybko efekty widać i to mnie nakręca

kittiekatz
kittiekatz • 6 lat temu
Robiłam jeden trening Tiffany na brzuch (jakis na plazy) i kurcze, nie wiem. Ja chyba lubie sie podczas cwiczen styrać jak koń zeby poczuc ze zrobilam swoja robote, a Tiffany mi jakos nie potrafi tego dac :)

kalinus • 6 lat temu
na drugi dzień, po tych ćwiczeniach (przynajmniej po 3-5 pierwszych ;P) czujesz się jak szmaciora hahaha.... wszystko boli....jeżeli oczywiście wykonuje się je poprawnie i rzetelnie :) też pierwszy raz myślałam sobie....cooo?!?!?! nawet się nie spociłam....i to ma działać? ....no ale działa :D ( na drugi dzień ledwo się na łóżku przekładałam z boku na bok, czułam wszystkie mięśnie tam gdzie nawet "nie widziałam że są" hahaha ;P) ....i ja robię teraz 3-4 serie dziennie :) boczki mi praktycznie zeszły i prawie jeden rozmiar spodni :D brzuch się lekko zarysował...na plecach miałam małe wałeczki po bokach a teraz zero :D ....a robię te ćwiczenia dopiero od 15-go czerwca :))))))) ZAJARANA JESTEM że tak szybko efekty widać :) i to mnie nakręca

Dzieki za obszerna ocene dam jej szanse po raz kolejny skoro tak mowisz ^^

smiley16
kalinus • 6 lat temu
ja uwielbiam Tiffany, najbardziej za to że tak szybko widać efekty :D a ćwiczenia sa łatwe i przyjemne :) polecam na boczki, talię i lekko brzuszek: https://www.youtube.com/watch?v=r_J8btnIEKQ i muza bardzo mi pasuje w tym filmiku ;) idealnie się przy niej ćwiczy :) Ewka mnie wkur.... tym swoim manekinowym stylem bycia ;P i nie dałam rady z nią ćwiczyć :(

co do ewki.. mam to samo ! myślałam że ten manekinowy styl życia to tylko moje odczucie

smiley16
kittiekatz • 6 lat temu
Robiłam jeden trening Tiffany na brzuch (jakis na plazy) i kurcze, nie wiem. Ja chyba lubie sie podczas cwiczen styrać jak koń zeby poczuc ze zrobilam swoja robote, a Tiffany mi jakos nie potrafi tego dac :)

kalinus • 6 lat temu
na drugi dzień, po tych ćwiczeniach (przynajmniej po 3-5 pierwszych ;P) czujesz się jak szmaciora hahaha.... wszystko boli....jeżeli oczywiście wykonuje się je poprawnie i rzetelnie :) też pierwszy raz myślałam sobie....cooo?!?!?! nawet się nie spociłam....i to ma działać? ....no ale działa :D ( na drugi dzień ledwo się na łóżku przekładałam z boku na bok, czułam wszystkie mięśnie tam gdzie nawet "nie widziałam że są" hahaha ;P) ....i ja robię teraz 3-4 serie dziennie :) boczki mi praktycznie zeszły i prawie jeden rozmiar spodni :D brzuch się lekko zarysował...na plecach miałam małe wałeczki po bokach a teraz zero :D ....a robię te ćwiczenia dopiero od 15-go czerwca :))))))) ZAJARANA JESTEM że tak szybko efekty widać :) i to mnie nakręca

uff, a już myślałam że jej ćwiczenia mi zaszkodziły na lędzwiowy, bo tez nawet przewracac się na bok nie mogłam ;p

LuckBerry

https://www.youtube.com/user/tipsforwomen123

polecam te. gotowe, ułożone 40 min zestawy.
Juz jestem na treningu 11. :p

Do tego dołączone na blogu bylo to zdj, kiedy ma byc rest, a kiedy ćiwczyc. Nie chce mi sie szukac tego tematu na blogu, wiec daje moje juz uzupelnione.

rolciaka

Ja Mel B uwielbiam, głownie ten zestaw na pośladki

kalinus
kittiekatz • 6 lat temu
Robiłam jeden trening Tiffany na brzuch (jakis na plazy) i kurcze, nie wiem. Ja chyba lubie sie podczas cwiczen styrać jak koń zeby poczuc ze zrobilam swoja robote, a Tiffany mi jakos nie potrafi tego dac :)

kalinus • 6 lat temu
na drugi dzień, po tych ćwiczeniach (przynajmniej po 3-5 pierwszych ;P) czujesz się jak szmaciora hahaha.... wszystko boli....jeżeli oczywiście wykonuje się je poprawnie i rzetelnie :) też pierwszy raz myślałam sobie....cooo?!?!?! nawet się nie spociłam....i to ma działać? ....no ale działa :D ( na drugi dzień ledwo się na łóżku przekładałam z boku na bok, czułam wszystkie mięśnie tam gdzie nawet "nie widziałam że są" hahaha ;P) ....i ja robię teraz 3-4 serie dziennie :) boczki mi praktycznie zeszły i prawie jeden rozmiar spodni :D brzuch się lekko zarysował...na plecach miałam małe wałeczki po bokach a teraz zero :D ....a robię te ćwiczenia dopiero od 15-go czerwca :))))))) ZAJARANA JESTEM że tak szybko efekty widać :) i to mnie nakręca

kittiekatz • 6 lat temu
Dzieki za obszerna ocene :D dam jej szanse po raz kolejny skoro tak mowisz ^^

na prawdę warto

kalinus
kittiekatz • 6 lat temu
Robiłam jeden trening Tiffany na brzuch (jakis na plazy) i kurcze, nie wiem. Ja chyba lubie sie podczas cwiczen styrać jak koń zeby poczuc ze zrobilam swoja robote, a Tiffany mi jakos nie potrafi tego dac :)

kalinus • 6 lat temu
na drugi dzień, po tych ćwiczeniach (przynajmniej po 3-5 pierwszych ;P) czujesz się jak szmaciora hahaha.... wszystko boli....jeżeli oczywiście wykonuje się je poprawnie i rzetelnie :) też pierwszy raz myślałam sobie....cooo?!?!?! nawet się nie spociłam....i to ma działać? ....no ale działa :D ( na drugi dzień ledwo się na łóżku przekładałam z boku na bok, czułam wszystkie mięśnie tam gdzie nawet "nie widziałam że są" hahaha ;P) ....i ja robię teraz 3-4 serie dziennie :) boczki mi praktycznie zeszły i prawie jeden rozmiar spodni :D brzuch się lekko zarysował...na plecach miałam małe wałeczki po bokach a teraz zero :D ....a robię te ćwiczenia dopiero od 15-go czerwca :))))))) ZAJARANA JESTEM że tak szybko efekty widać :) i to mnie nakręca

smiley16 • 6 lat temu
uff, a już myślałam że jej ćwiczenia mi zaszkodziły na lędzwiowy, bo tez nawet przewracac się na bok nie mogłam ;p

bolało mnie jak diabli, ale na drugi dzień i kolejne bolesne nie odpuściłam... mięśnie się rozruszały i teraz jest OK

1

albo założ konto i udzielaj się na forum.