ewelll
2148 lat temu

Wasze wakacje

jw. jak spędzacie? jakaś szalona wycieczka, ciekawa wyprawa, czy grzanie fotela w domu?
ja osobiście może nie grzeje fotela w domu, ale często w nim przesiaduje, poza tym dorywczo pracuję, bo WSZYSCY wyjechali do pracy. Chłopak do Niemiec, dwie przyjaciółki do Anglii i Holandii. Kto też tak ma?

pauja
6748 lat temu

Moje wakacje są takie jak co roku... nie robię nic,a nic ciekawego ;-)
siedzę na kompie, w te wakacje doszło uzależnienie od DC
i szukanie nałogowo pracy, chcę znaleść pracę aby spożytkować godnie wolny czas. Jedyną chwilą relaksu i korzystania ze słońca jest gdy pojadę do przyjaciółki sikę opalać bo ma domek jednorodzinny żadnych basenów, jezior , niczego. Raz bo nie lubię a dwa że się wstydzę. Chciałabym wyjechać na wakacje, ale to też kosztuję, a po za tym jak wcześniej napisałam- wstydzę się. U mnie przeważnie kompleksy biorą górę i wolę siedzenie w domu

fortunee
2458 lat temu

ja byłam z chłopakiem na dwutygodniowej wycieczce autostopem na Chorwację wróciliśmy niecały tydzień temu, a reszta wakacji raczej w domu, bo chłopak pracuje i nie zanosi się jakieś wolne na wyjazdy, ale to jeszcze zobaczymy

Czarnuuch
1.84k8 lat temu

Ja póki co to pracuję przy okulizacji, więc całe dnie spędzam na polu Dopiero 12 sierpnia jadę z chłopakiem do Sielpi na 5 dni I tyle z tych wakacji

rudziaczek
3108 lat temu

Odpoczywam a w sobotę jedziemy na tydzień do Zakopanego

goldenmiu
7558 lat temu

Ja raz na jakiś czas jeżdżę na działkę się opalać albo spontanicznie nad morze, tak jak wczoraj. Choć planuję z chłopakiem rejs promem z Gdyni do Szwecji.

Reina
1.17k8 lat temu

Jeśli miałabym siedzieć tylko w domu, nie widziałabym sensu w braniu wolnego. Zakochana jestem natomiast w polskim morzu i choć tam nie ma zbyt wiele do roboty to uwielbiam wygrzewać się na słonku i schładzać w chłodnej morskiej wodzie. Z tego powodu co roku na urlop wybieram jakąś w miarę niewielką nadmorską miejscowość i tam spędzam zwykle tydzień.

kitekatu
3.08k8 lat temu

Ja mieszkam w Niemczech więc z chęcią jadę do Polski na wakacje. Poza tym wybieram się na tydzień nad morze ale jak znam życie to akurat będzie pizgać śniegiem

lubietox3
3.79k8 lat temu

Marzę o jakimś conajmniej tygodniowym wyjeździe,ale teraz ważniejsze czyli załatwianie wszystkich spraw dotyczacych przeprowadzki. Mam wrażenie, że w ogòle nie ma wakacji tylko jakiś hmm marzec,kwiecień

aga2609
2558 lat temu

Ja już miałam swoje 5 minut wakacji nad morzem spędzilam tam tydzień, miałam jechać też do Krakowa ale moja koleżanka nie dostała wolnego i plany poszły się... no i 2 tydzień wolnego spędzam w domu , nudzę się, opalam, chodzę na rowerki wodne, spędzam czas w chłopakiem itd od poniedziałku wracam do pracy więc takie to moje wakacje, może w sierpniu wyskoczę na weekend na mazury i to będzie koniec

Pitye
1488 lat temu

Dom niestety

Cuksowa
418 lat temu

Ja spędzam u siebie w mieście, ale przyjechała do mnie siostra z Anglii a niedługo przyjedzie też moja mama część siedzę w domu, bo niestety dużo osób pracuje a część staramy się szukać rozrywek - kino, plaża, kluby może na jakieś dwa dni pojade nad morze

mattylda
4478 lat temu

Moje wakacje to w tym roku niestety tylko jeden tydzień – ale za to nie mogę się go doczekać i już niecierpliwie odliczam godziny do wyjazdu Poza tym, mimo że oboje z moim chłopakiem pracujemy, staramy się mimo wszystko pielęgnować wakacyjny klimat wieczorami i zamiast siedzieć w domu, jak najwięcej czasu spędzamy na powietrzu, a w weekendy staramy się co tydzień gdzieś wybrać na rowerze.

Fabuleux
2.73k8 lat temu

Właśnie wróciłam z 3 tygodniowych wakacji Szwajcaria-Francja-Hiszpania
Teraz czas na naukę do poprawki 12 km od morza to jedyna dobra rzecz przez resztę wakacji

ewelll
2148 lat temu

czyli patrzę podobnie jak ja niektórzy

rena442
4.15k8 lat temu

u mnie w grę wchodzą tylko wypady na weekend chociaż może w sierpniu uda się gdzieś wyskoczyć na dłużej no a potem, jak już ktoś wspomniał, niestety nauka do poprawki ;/

Ita09
5838 lat temu

Ja na razie pracuję, w sierpniu dopiero urlop. Jadę na kilka dni do Gdańska, a później do Belgii

patka158
28 lat temu

W niedzielę chorwacja

clarkyss
2.06k8 lat temu

Ja własnie przed chwilką wróciłam z Gdyni, a w sierpniu lecę do Turcji

KamiluSkaa
498 lat temu

Ja do tej pory wolne dni spędziłam w domu na grzaniu fotela właśnie Od jutra jednak zaczynam remont swojego pokoju, wiec będę mieć co robić

annroute
3458 lat temu

Od początku czerwca dzień w dzień pracuję... i już mam tego serdecznie dość bo kompletnie nie korzystam z wakacji
Może odbiję sobie we wrześniu, chociaż wątpię bo wtedy będę martwić się przeprowadzką na studia.

1 2 3
albo dołącz do nas i udzielaj się na forum.