Wyjazd nad morze

orchidea

Witam planuję wyjazd nad morze w sierpniu. Wątek kieruję do osób które były nad morzem i znają lokalizacje swojego domku,hotelu,pensjonatu Prosiłabym o jakieś namiary SPRAWDZONYCH I TANICH zakwaterowań ze względu na to że budżet jest dosyć ograniczony

Sonrisaa

Ja byłam nad morzem w Mikoszewie- mieścina tuż przy ujściu Wisły do morza, dzięki czemu na plaży jest mnóstwo bursztynów i muszli. W linku są domki Niklasa, tuż przy barze, ja mieszkałam w domkach na wprost, cena to było 120 zl za domek za dobę. Pan nazywał sie Zasuwik, ale nie mogę znaleźć do neigo namiarów
http://www.nocowanie.pl/noclegi/mikoszewo/restauracje/135924/

ewelkaa02

Ja byłam w zeszłym roku tutaj
http://www.bryza.wrewalu.pl/
Cennik masz w zakładce, właścicielka bardzo miła, pokoik fajny, także polecam

pohspows

Ja byłam w tym roku w Łebie, mieliśmy ładny pokoik z łazienką u bardzo sympatycznej Pani i naprawdę niedrogo Jeśli chcesz numer telefonu i adres to podam na priv

goldenmiu

O też się z chęcią dowiem, bo nie mogę znaleźć nic taniego

AnaisRoue

A poleci ktoś jakieś zakwaterowanie w miastach Trójmieście. Oczywiście tanie i solidne

ruda90

ja rok temu byłam tu: http://www.jantar-lesniczowka.pl/6-Cennik.html
wychodzi ok 50zł za osobę/ doba

orchidea

Ta Łebaa chyba najbardziej mnie kusi

KamiluSkaa
ewelkaa02 • 5 lat temu
Ja byłam w zeszłym roku tutaj ;) http://www.bryza.wrewalu.pl/ Cennik masz w zakładce, właścicielka bardzo miła, pokoik fajny, także polecam :)

Również polecam bardzo fajne miejsce

barbarian
AnaisRoue • 5 lat temu
A poleci ktoś jakieś zakwaterowanie w miastach Trójmieście. Oczywiście tanie i solidne :)

Bardzo polecam bazę bookapart, szczególnie w Sopocie: https://www.bookapart.com/pl/apartamenty-sopot

orchidea

a jakaś ustka??

TheDream

Stegna, ośrodek Polam Mała mieścina ale jest dużo sklepów w tym Biedronka, spacerkiem 5 minut od morza dróżką przez las

brotka

Proponuje szukać przez bookapart.com bo można negocjować ceny, mi w tym roku udało się w ten sposób zaoszczędzić

ania173

A może na polu namiotowym? Wyjdzie taniej i jeszcze "ciekawsze wrażenia" hah

Allexa32

Promyk we Władysławowie. Polecam z czystym serduchem!

1

albo założ konto i udzielaj się na forum.