Świecoholiczka

KPatrycja

Tworzę ten wątek bo nie znalazłam żadnego podobnego.
Chciałabym żebyście się wypowiadały w nim na temat świec wosków i wszystkiego co z tym tematem związane a wiem że dużo jest nas tutaj co uwielbia świeczki więc tworzę taki nasz wątek do chwalenia się swoimi zdobyczami albo dawajcie znać jak wiecie gdzie trwają obecnie promocje.
U mnie wpadło większe zamówienie z Kringle i w opisie macie kupon rabatowy

domkapodomka

Ava-may.pl 💕 ja na bank zainwestuję w Santorini 💙

KPatrycja
domkapodomka • 3 miesiące temu
Ava-may.pl 💕 ja na bank zainwestuję w Santorini 💙

Na pewno pl a nie com? bo jak daję pl to nic nie wyskakuje tylko że nie ma takiej str a z com jest

kamilja
Karolinnaa • 3 miesiące temu
A ja bardzo lubię woski z Yankee Candle, mam ich dużo i muszę się ich pozbyć, żeby nowe kupić 😁

kamilja • 3 miesiące temu
Ja tez mam takie zapasy, ze wystarcza mi chyba na rok codziennego uzywania albo i dluzej. A zeby nic sie nie marnowalo, zuzyte w kominku woski przetapiam sobie na swieczki, wiec zuzywanie idzie mi jeszcze dluzej :D @Karolinnaa moze chcialabys sie wymienic kawalkami woskow - jesli uda nam sie znalezc takie, ktorych jeszcze nie mamy ;)

Karolinnaa • 3 miesiące temu
Jasne, czemu nie. Wieczorem albo jutro zrobię zdjęcia, bo muszę je znaleźć, bo mam je wszędzie 🙈

To sie zgadajmy na priv, ja tez musialabym zrobic zdjecia i spisac nazwy. Nie wiem czy dzisiaj mi sie uda, bo czekam na montazystow z Ikei, beda mi skladac szafy, wiec nareszcie pomieszcze gdzies ubrania, buty i torebki cala reszte/pozostale drobiazgi bede przegladac dopiero po ulozeniu ubran, wiec jak nie dzisiaj to moze w niedziele mi sie uda ogarnac

domkapodomka
domkapodomka • 3 miesiące temu
Ava-may.pl 💕 ja na bank zainwestuję w Santorini 💙

KPatrycja • 3 miesiące temu
Na pewno pl a nie com? bo jak daję pl to nic nie wyskakuje tylko że nie ma takiej str a z com jest :)

Nie no, normalnie https://www.ava-may.pl/

KPatrycja
domkapodomka • 3 miesiące temu
Ava-may.pl 💕 ja na bank zainwestuję w Santorini 💙

KPatrycja • 3 miesiące temu
Na pewno pl a nie com? bo jak daję pl to nic nie wyskakuje tylko że nie ma takiej str a z com jest :)

domkapodomka • 3 miesiące temu
Nie no, normalnie https://www.ava-may.pl/

dzięki aż się dziwię że mi błąd pokazywało bo wpisywałam tak samo jak tutaj w linku

Karolinnaa
Karolinnaa • 3 miesiące temu
A ja bardzo lubię woski z Yankee Candle, mam ich dużo i muszę się ich pozbyć, żeby nowe kupić 😁

kamilja • 3 miesiące temu
Ja tez mam takie zapasy, ze wystarcza mi chyba na rok codziennego uzywania albo i dluzej. A zeby nic sie nie marnowalo, zuzyte w kominku woski przetapiam sobie na swieczki, wiec zuzywanie idzie mi jeszcze dluzej :D @Karolinnaa moze chcialabys sie wymienic kawalkami woskow - jesli uda nam sie znalezc takie, ktorych jeszcze nie mamy ;)

Karolinnaa • 3 miesiące temu
Jasne, czemu nie. Wieczorem albo jutro zrobię zdjęcia, bo muszę je znaleźć, bo mam je wszędzie 🙈

kamilja • 3 miesiące temu
To sie zgadajmy na priv, ja tez musialabym zrobic zdjecia i spisac nazwy. Nie wiem czy dzisiaj mi sie uda, bo czekam na montazystow z Ikei, beda mi skladac szafy, wiec nareszcie pomieszcze gdzies ubrania, buty i torebki :D cala reszte/pozostale drobiazgi bede przegladac dopiero po ulozeniu ubran, wiec jak nie dzisiaj to moze w niedziele mi sie uda ogarnac :)

O nawet w niedziele byłoby lepiej ☺️

Karolinnaa
domkapodomka • 3 miesiące temu
Ava-may.pl 💕 ja na bank zainwestuję w Santorini 💙

Świetnie się prezentują. Mnie najbardziej zainteresowała Japonia ❤️

domkapodomka

A ile h palą się te duże słoje YC? @KPatrycja
Ja na razie mam tylko woski, ale właśnie za jakiś czas zamierzam wystroić wnętrze świeczkami 💟 YC te duże to też jakoś kwota 80 zł, prawda?

KPatrycja
domkapodomka • 3 miesiące temu
A ile h palą się te duże słoje YC? @KPatrycja Ja na razie mam tylko woski, ale właśnie za jakiś czas zamierzam wystroić wnętrze świeczkami 💟 YC te duże to też jakoś kwota 80 zł, prawda?

no ja na promocji złapałam za 50 zł a czas palenia ok 150h
@domkapodomka wystarczy poszukać ja tą z YC na kosmetyki z Ameryki złapałam ale szybko się rozeszły
teraz jest też dużo promocji na kringle i te duże też za 50zł złapałam więc trzeba szukać

KPatrycja

Dziewczyny na kosmetyki z Ameryki jest promocja na woski, samplery i świeczki z YC

Aleksija

Ja dopiero niedawno zaczęłam kupować świeczki 🙈

1 2

albo założ konto i udzielaj się na forum.