Gotowa przetestować nowe produkty?

VINTED - wątek zbiorczy

mysweet

Cześć kochane

Ostatnio na forum często pojawiają się wątki o Vinted. Może zamiast dodawania za każdym razem nowego wątku, lepszym pomysłem byłoby stworzenie wątku zbiorczego? Dlatego też przychodzę do Was z propozycją. Jeśli będziecie miały jakieś pytania, problemy, to piszcie tutaj i koniecznie mnie oznaczajcie - na Vinted jestem Moderatorką Wolontariuszką i wiem jak postępować w różnych sytuacjach i gdzie napisać, żeby otrzymać szybko odpowiedź Pomogę wyjaśnić lub odeślę do wpisu z informacjami na dany temat. Możecie też pisać do mnie bezpośrednio na Vinted. Gdyby ktoś nie wiedział, to odsyłam do mojego profilu - https://www.vinted.pl/members/255135-mysweetdream

Malinowa92

Fajnie, że powstał taki wątek. Do mnie dwa dni temu przyszło awizo. Okazało się, że jedna dziewczyna nie odebrała swojej paczki, za którą teraz ja muszę zapłacić... I nie wiem co robić. Nie była to rzecz za miliony. Zwykła bluzeczka za dyszke + wysyłka. Napisałam do niej, ale zero odpowiedzi i nie wiem co mam robić szczerze mówiąc...

Kasia7212
Malinowa92 • 2 miesiące temu
Fajnie, że powstał taki wątek. Do mnie dwa dni temu przyszło awizo. Okazało się, że jedna dziewczyna nie odebrała swojej paczki, za którą teraz ja muszę zapłacić... I nie wiem co robić. Nie była to rzecz za miliony. Zwykła bluzeczka za dyszke + wysyłka. Napisałam do niej, ale zero odpowiedzi i nie wiem co mam robić szczerze mówiąc...

Nie lubię takich sytuacji, dlatego też zawsze czekam na wpłatę potem wysyłam bo też kiedyś tak miałam. A jak ona zapłaciła i paczka wróciła to już jest jej strata. Tak myślę.

Malinowa92
Malinowa92 • 2 miesiące temu
Fajnie, że powstał taki wątek. Do mnie dwa dni temu przyszło awizo. Okazało się, że jedna dziewczyna nie odebrała swojej paczki, za którą teraz ja muszę zapłacić... I nie wiem co robić. Nie była to rzecz za miliony. Zwykła bluzeczka za dyszke + wysyłka. Napisałam do niej, ale zero odpowiedzi i nie wiem co mam robić szczerze mówiąc...

Kasia7212 • 2 miesiące temu
Nie lubię takich sytuacji, dlatego też zawsze czekam na wpłatę potem wysyłam bo też kiedyś tak miałam. A jak ona zapłaciła i paczka wróciła to już jest jej strata. Tak myślę.

Ja również zawsze tak robię. Dziewczyna zrobiła przelew i dopiero wysłałam. paczka była awizowana, aż w końcu wróciła do mnie.

ralpf
Malinowa92 • 2 miesiące temu
Fajnie, że powstał taki wątek. Do mnie dwa dni temu przyszło awizo. Okazało się, że jedna dziewczyna nie odebrała swojej paczki, za którą teraz ja muszę zapłacić... I nie wiem co robić. Nie była to rzecz za miliony. Zwykła bluzeczka za dyszke + wysyłka. Napisałam do niej, ale zero odpowiedzi i nie wiem co mam robić szczerze mówiąc...

Kasia7212 • 2 miesiące temu
Nie lubię takich sytuacji, dlatego też zawsze czekam na wpłatę potem wysyłam bo też kiedyś tak miałam. A jak ona zapłaciła i paczka wróciła to już jest jej strata. Tak myślę.

Malinowa92 • 2 miesiące temu
Ja również zawsze tak robię. Dziewczyna zrobiła przelew i dopiero wysłałam. paczka była awizowana, aż w końcu wróciła do mnie.

@Malinowa92 Cóż, to ona nie odebrała przesyłki. Czekaj na ponowny przelew za wysyłkę i ewentualnie wtedy nadaj raz jeszcze. Miałam już kilka podobnych sytuacji.

kamilja
Malinowa92 • 2 miesiące temu
Fajnie, że powstał taki wątek. Do mnie dwa dni temu przyszło awizo. Okazało się, że jedna dziewczyna nie odebrała swojej paczki, za którą teraz ja muszę zapłacić... I nie wiem co robić. Nie była to rzecz za miliony. Zwykła bluzeczka za dyszke + wysyłka. Napisałam do niej, ale zero odpowiedzi i nie wiem co mam robić szczerze mówiąc...

Kasia7212 • 2 miesiące temu
Nie lubię takich sytuacji, dlatego też zawsze czekam na wpłatę potem wysyłam bo też kiedyś tak miałam. A jak ona zapłaciła i paczka wróciła to już jest jej strata. Tak myślę.

Malinowa92 • 2 miesiące temu
Ja również zawsze tak robię. Dziewczyna zrobiła przelew i dopiero wysłałam. paczka była awizowana, aż w końcu wróciła do mnie.

ralpf • 2 miesiące temu
@Malinowa92 Cóż, to ona nie odebrała przesyłki. Czekaj na ponowny przelew za wysyłkę i ewentualnie wtedy nadaj raz jeszcze. Miałam już kilka podobnych sytuacji.

ja miałam taką sytuację na OLX. niestety wysyłałam wtedy rzecz za pobraniem (pierwszy i ostatni raz!). na szczęście kobieta wzięła odpowiedzialność za to, że z jej winy przesyłka została nieodebrana i ostatecznie dosłała pieniądze za dwie dodatkowe wysyłki, a rzecz udało mi się sprzedać. ale od tamtej pory nie wysyłam już nic za pobraniem.

mysweet
Malinowa92 • 2 miesiące temu
Fajnie, że powstał taki wątek. Do mnie dwa dni temu przyszło awizo. Okazało się, że jedna dziewczyna nie odebrała swojej paczki, za którą teraz ja muszę zapłacić... I nie wiem co robić. Nie była to rzecz za miliony. Zwykła bluzeczka za dyszke + wysyłka. Napisałam do niej, ale zero odpowiedzi i nie wiem co mam robić szczerze mówiąc...

@Malinowa92 Z tego co wiem, to nie musisz odbierać takiej paczki Zgłoś sprawę do Centrum Pomocy, żeby potem Cię nie oskarżyła, a tak, to raczej jej problem.

Kasia7212
Malinowa92 • 2 miesiące temu
Fajnie, że powstał taki wątek. Do mnie dwa dni temu przyszło awizo. Okazało się, że jedna dziewczyna nie odebrała swojej paczki, za którą teraz ja muszę zapłacić... I nie wiem co robić. Nie była to rzecz za miliony. Zwykła bluzeczka za dyszke + wysyłka. Napisałam do niej, ale zero odpowiedzi i nie wiem co mam robić szczerze mówiąc...

Kasia7212 • 2 miesiące temu
Nie lubię takich sytuacji, dlatego też zawsze czekam na wpłatę potem wysyłam bo też kiedyś tak miałam. A jak ona zapłaciła i paczka wróciła to już jest jej strata. Tak myślę.

Malinowa92 • 2 miesiące temu
Ja również zawsze tak robię. Dziewczyna zrobiła przelew i dopiero wysłałam. paczka była awizowana, aż w końcu wróciła do mnie.

ralpf • 2 miesiące temu
@Malinowa92 Cóż, to ona nie odebrała przesyłki. Czekaj na ponowny przelew za wysyłkę i ewentualnie wtedy nadaj raz jeszcze. Miałam już kilka podobnych sytuacji.

dokładnie też tak myśle

mysweet

up

kngslk

dziewczyny kupiłam na vinted plecak, za który zapłaciłam dość sporo jak na używaną rzecz (80zł) miał być bez wad, a przyszedł do mnie wczoraj i ma dziury przy ramiączkach, napisałam do sprzedającej, czekam na odpowiedź, coś da się zrobić?

kngslk

a

kngslk kngslk
nazwa001
kngslk • 1 miesiąc temu
a

Miałam kiedys taką samą sytuację! Kupiłam torebkę w stanie idealnym a pasek był naderwany. Napisałam do tej dziewczyny powiedzialam że mogę jej odesłać i niech oddaje mi pieniądze albo bede ja zgłaszać gdzie sie da jako oszutke. Napisała że "nie zauważyła", nie kazała odsyłać i zwróciła mi pieniądze. Więc mi się udało, mam nadzieję, że Tobie również uda się odzyskać pieniadze

Konwalia

Ja kupiłam tak kiedyś koszulę stan miał być idealny, na pierwszy rzut oka taki był dopiero jak przymierzyłam zauważyłam rozpruty szew na okolo 5 cm. Napisałam do dziewczyny. Odpisała, że nie zauważyła zaproponowała, że mogę odesłać koszulę a ona zwróci mi pieniądze, jednak mi się koszula za bardzo podobała i nie chciałam jej zwracać. Więc umówiliśmy się że ja zostawię sobie rzecz a ona poprostu zeszła z ceny, zwróciła część pieniędzy i przeprosiła za zaistniałą sytuację. Oczywiście szew sobie zaszyłam a koszula długo była moją ulubioną.

Malinowa92

A ja znowu mam problem... Coś ostatnio nie mam szczęścia do transakcji na Vinted... Sprzedałam dziewczynie dwie pary nowych spodni, z metkami. Wczoraj napisała, że chciała jedne założyć i są rozprute w kroku... No kur... Zawsze sprawdzam, czy rzeczy nie mają wad, sprawdzam szwy, czy nie ma plamek, dziurek itd. Spodni nawet nie mierzyłam. Te tak samo jak rzeczy używane sprawdzałam, czy nie mają jednak jakiejś wady no i niczego nie znalazłam. A ona w zaprate idzie, że spodnie są rozerwane... Dodam, że konto ma założone niedawno, nie ma jeszcze żadnych komentarzy... Boję się, że chce mnie po prostu oszukać i wyłudzić kasę... Bo serio ja te spodnie sprawdzałam...

chocolata

Dziewczynki
@kngslk
Zgłoś to do Centrum Pomocy Vinted, przez ten link:
https://www.vinted.pl/help/250-otrzymany-przedmiot-jest-niezgodny-z-opisem
Warto,żebyś od razu załączyła w wiadomości powyższe zdjęcia, które są dowodem na to,że przedmiot jest nie zgodny z opisem.

@Malinowa92
Zgłoś to proszę tutaj:
https://www.vinted.pl/help/280-kupujaca-twierdzi-ze-otrzymany-przedmiot-jest-niezgodny-z-opisem

Na dole strony jest buttonik "Napisz do Nas" i tam opisujecie całą sytuację

1
albo założ konto i udzielaj się na babble-box.