gleam
Nieznany profil
7246 lat temu

Najgorszy sklep na świecie

Znaczy, pewnie istnieją gorsze, ale w moim przypadku najgorszy jest właśnie ten. ROSETTI / poscielove24. Nigdy w życiu nie straciłam tylu nerwów na zakupy internetowe, a gdy myślałam, że sprawa jest zakończona... jak bardzo się myliłam!

23 marca zamawiałam przez Allegro (ich konto to poscielove24_pl) komplet pościeli, za który zapłaciłam od razu online, a płatność została zarejestrowana. Na drugi dzień napisali mi, że wzór pościeli, który sobie wybrałam, jest niedostępny i że informują o tym na aukcji, mimo że nie informowali, nawet najdrobniejszym druczkiem.
Żaden inny wzór mi się nie podobał, więc poprosiłam o anulację zamówienia i zwrot pieniążków na konto. Zignorowali to i wymyślili kolejny problem - że wzór który sobie wybrałam NIE ISTNIEJE FIZYCZNIE, bo wg nich wybrałam sobie wzór z miniaturki aukcji, a nie ten który był w ofercie. Oczywiście udowodniłam im, że się mylą i dalej podtrzymywałam prośbę o anulowanie zamówienia i zwrot... A w odpowiedzi napisali, że nadali przesyłkę i przepraszają za zamieszanie.
Nie pozostało mi nic innego, jak wystawić im negatywną opinię. Kolejnego dnia zadzwonił do mnie ich pracownik i prosił się, żebym zmieniła opinię na dobrą, a w zamian wyślą mi jakiegoś gratisa. Powiedziałam, że się kompromitują tymi telefonami, ale zmienię im na pozytywną, bez żadnych gratisów. Facet podziekował, życzył wesołych świąt i koniec.
Tutaj zaczyna się znów.. Właśnie dostalam od nich maila, że mam zapłacić za zamówienie i grozili, że jeśli tego nie zrobię, to zgłoszą to do administracji allegro. Trochę nie wiedziałam o co chodzi, sprawdziłam konto, czy może jednak nie zwrócili mi tych pieniędzy, no ale nie. Pościel fizycznie jest już u mnie, a status zamówienia jak był opłacony, tak jest. Nie ukrywam - strasznie się zdenerwowałam. Odpisałam im takiego maila, że pójdzie im w pięty. Zastanawiam się nad ponowną zmianą oceny na negatywną.
Z całego serca nie polecam Wam tego sklepu. Zbywają prośby, a później jeszcze robią z klienta idiotę..

Syll
Syll
17.33k6 lat temu

Masakra.. Ja zmieniłabym im opinię na negatywną, niech ludzie wiedzą jacy oni są

kateja
kateja
7446 lat temu
Syll • 6 lat temu
Masakra.. Ja zmieniłabym im opinię na negatywną, niech ludzie wiedzą jacy oni są

popieram!

gulonica
gulonica
4.32k6 lat temu

A otrzymałaś taki wzór jak chciałaś czy inny ? - pytam z ciekawości.
Ale też zmieniłabym ocenę na negatywną, bo to jest żałosne. Nie możliwe jej to żeby nie otrzymali wpłaty i wysłali Ci zamówienie, jeśli nie było za pobraniem.

alex
alex
3.47k6 lat temu

Ja bym za nic w świecie nie zmieniała na pozytywną, gratis pewnie by nie był jakiś super, wiec.. a niech inni wiedzą, że są tam zgrzyty i w ogóle w komentarzu tam bym wszystko opisała...

Ulvinde
Nieznany profil
506 lat temu

Zmieniałabym na negatywną i nawet się nie zastanawiała, tak krew człowiekowi psuć to szczyt.

Ageczii
Ageczii
2.78k6 lat temu

o jaaa Zmieniłabym na negatywną i napisała do administracji allegro. Przez pozytywne opinie znów ktoś może popsuć sobie nerwy, lepiej się ostrzegać nawzajem.

Janettt
Janettt
11.86k6 lat temu

A odzyskałaś w końcu pieniądze, czy dostałaś pościel? Bo nie do końca zakumałam.
Jeśli nie masz, ani pościeli, ani pieniędzy to przecież spór możesz otworzyć i dodatkowo napisać oddzielnego maila do allegro, że jest taka sytuacja i straszą Cię.
A sprzedawcy bym napisała, że idziesz z tymi groźbami na policję, bo to jest karalne. Jeśli straszenie policja nie pomoże, to jeszcze poproś o pomoc allegro, bo sprzedawca wydaje się po prostu naciągaczem i oszustem, a z takimi trzeba krótko.
Sama żałuję, że jak miałam problem z zakupionym telefonem to zwlekałam, bo przecież z zagranicy to będzie długo szło i mam za swoje, teraz dostałam pismo o wszczęciu postępowania, więc jest nadzieja że kasę otrzymam.
I nie ma co dawać w takich sytuacjach pozytywa, nigdy tego nie rób. Skoro oszukują to po co zmieniać? Trzeba pisać w komentarzach wszystko, bo odkąd nie trzeba wpisać komentarza do oceny to można zgłupieć i sama zaczynam obawiać się kupować na Allegro, bo niby negatywy, a nie pisze za co, w pozytywach to samo. Lepiej pokazać innym, że trzeba uważać na danego sprzedawcę, bo ktoś inny też może się naciąć na takiego pajaca.

monikove
monikove
3.43k6 lat temu

Ja bym wystawiła negatywną.No,a jeżeli zapłaciłaś za pościel,a oni Ci kasy nie oddali,to bym zgłosiła administracji Allegro sytuację.

Dollka
Dollka
3.97k6 lat temu
Syll • 6 lat temu
Masakra.. Ja zmieniłabym im opinię na negatywną, niech ludzie wiedzą jacy oni są

również popieram

Karolcia33
Karolcia33
15 lat temu

ja nie polecam sklepu internetowego VUBU. wyłudzają pieniądze na towary które zamawiają z innych podobno źródeł np Wish czy Aliexspress

jojoan
jojoan
4.76k5 lat temu
Karolcia33 • 5 lat temu
ja nie polecam sklepu internetowego VUBU. wyłudzają pieniądze na towary które zamawiają z innych podobno źródeł np Wish czy Aliexspress

To ile ja kurcze miałam problemów z tym sklepem...musiałam straszyć policją żeby otrzymać swoje zamówienie, bo nie chcieli go łaskawie wysłać. W końcu myślałam, że nic mi nie zwrócą, ale po wielokrotnych mailach i groźbach, wreszcie jakoś spakowali. Potem w ramach przeprosin 10% na kolejne zakupy...nigdy więcej nic u nich nie kupie. Oszuści. Kasują wszystkie negatywne komentarze z fb.

ewelku94
ewelku94
385 lat temu

mozna zawsze zgłosic sprawe do allegro. I koniecznie negatyw

Niestety nie możesz się już wypowiedzieć w tym temacie, ponieważ został zamknięty.