Strona 3 / 4

Kaamaa
Nieznany profil
2.66k3 lata temu

Moja najpiękniejsza podróż życia to... przeprowadzka do innego państwa. Nie mam pojęcia skąd wzięłam tyle odwagi w sobie, bo życie na obczyźnie nie zawsze jest łatwe i już nie raz chciałam zawrócić do domu z tej drogi, ale jednak nadal trwam w tej podróży. W sierpniu minęło 2 lata odkąd mieszkam w Niemczech i mogę napisać szczerze, że to najlepsza podróż życia. Nauczyła mnie pokory, pokazał mi inną kulturę, język oraz obyczaje tego państwa. Mam nadzieję, że życie tutaj zabierze mnie na nie jedną jeszcze przygodę, która utwierdzi mnie że moja podróż tutaj była warta tych wszystkich trudnych momentów ❤.

Zagmatwana
5.75k3 lata temu

Moja najpiękniejsza podróż to podróż do Mikołajek. Kiedy złamałam nogę i 4 miesiące siedziałam w domu kompletnie się załamałam. Było lato a ja musiałam siedzieć w domu..nikt mnie nie odwiedzał oprócz rodziców i rodzeństwa. Nie byłam w stanie wyjść z domu ze względu na bardzo krzywe schody, i mieszkanie na 2 piętrze. Kiedy w końcu zdjęli mi gips i mogłam wyjść mama zabrała mnie na mazury,czyli miejsce które kocham . Jeziora, żaglówki, motorówki to moja oaza. Właśnie wtedy doceniłam to, że mogę chodzić i jak cudowną mam rodzinę. Są zawsze przy mnie i to jest właśnie ta podróż..z rodziną przez życie

darua
1.48k3 lata temu

Moja najpiękniejsza podróż życia to dzieciństwo, które spędziłam w kochającym domu. Była to niezwykła droga przez którą prowadzili mnie rodzice. Były lepsze i gorsze chwilę, ale zawsze wychodziłam z nich bogatsza o dodatkową wiedzę i doświadczenie. Kojarzy mi się ono z zapachem świeżej szarlotki, która gościła u nas w niedzielne popołudnia. Z wesołymi okrzykami moimi i siostry, gdy wspólnie się bawiłyśmy. Z wielkiej radości ze słów "jesteśmy z Ciebie dumni", które rodzice często powtarzali. Mimo, że jestem już dorosła, to podróż ta trwa cały czas. Każdego dnia wyciągam z życia nowe lekcje. Mama dalej stara się pomóc mi w życiowych wyborach, a tato czuje dumę gdy widzi swoją "malutką córeczkę", która już wcale nie jest taka malutka. Czas spędzony w rodzinnym domu, zawsze będzie najwspanialszym wspomnieniem.

rena442
4.15k3 lata temu

Moja najpiękniejsza podróż życia jest właściwie... podróżą metaforyczną . Kilka lat temu trafiłam do szpitala z bezpośrednim zagrożeniem życia, co zapoczątkowało bardzo trudną i długą wędrówkę, która wywróciła całe moje życie do góry nogami. Kosztowała mnie wiele łez, bólu i strachu, ale paradoksalnie była najlepszym, co mogło mnie spotkać. Nauczyłam się, że nie można czekać na okazje, a trzeba je po prostu stwarzać. Zmieniłam pracę na taką, o której zawsze marzyłam, ale wydawało mi się, że nie mam szans na karierę w tej branży, nauczyłam się słuchać ludzi i zawsze szukać pozytywów niezależnie od sytuacji. Nauczyłam się też pokory, a była to lekcja bardzo bolesna i kosztowna .
Tym sposobem podróż, która rozpoczęła się najtrudniejszymi momentami w moim życiu, dzisiaj trwa nadal i kształtuje moją osobowość.
Żadne wakacje, wycieczki czy inne podróże nie nauczyły mnie tak wiele - że człowiek wszystko wytrzyma .

Ajra1113
293 lata temu

Moja najpiękniejsza podróż to moja pasja która dalej trwa a jej końca nie widać. Daje szansę na lepsze życie zwierzakom. Moja podróż zaczęła się od tego że moja mama podróżowała ta sama drogą i nauczyła mnie tego. W wieku 10 lat przyniosłam do domu kotka który został potrącony przez samochod. Uratowany jest z nami do dziś. Przez mój dom przebiegło sporo zwierzaków z problemami którym szukaliśmy nowych wspaniałych domów. Były tam papugi, jeże myszki, szczurki, psy koty, a raz nawet trafiła się piękna jaszczurka. W śród stałych domowników aktualnie mamy 2 koty, 2 psy i 2 szczurki które miały iść na karmowke dla węża. Nasze wesołe stadko. Wiem że szybko nie skończę tej podróży, bo zwierzaków w potrzebie jest ogrom a my mamy jeszcze miejsce w naszym aucie na kolejnych stopowiczow

Nat03
23 lata temu

Moja najpiękniejsza podróż życia dopiero się rozpoczyna. To moja droga do pokochania siebie i zrealizowania swoich marzeń i celów. To droga do zdefiniowania szczęścia. Może brzmi to dosyć błaho ale dopiero teraz widzę, że często męczyłam się sama ze sobą, że swoją bezradnością. Byłam tak tym zmęczona, że musiałam wyruszyć w najpiękniejsza, a za razem najdłuższa i najcięższą podróż mojego życia. Trzymajcie kciuki ❤️

Ageczii
2.75k3 lata temu

Moja najpiękniejsza podróż życia wciąż trwa i trwać będzie tak długo, jak tylko będę mieć na nią siłę i energię do tego. Ta podróż to poznanie samego siebie. Dopiero po ponad 20 latach swojego życia, pod wpływem studiów, wsparcia najbliższych i swojej motywacji zdałam sobie sprawę, że ważnym jest, aby znać siebie samego. Zaczęłam akceptować swoje wady i wzmacniać zalety. Akceptować swój wygląd, swoją osobowość i te aspekty, które nie były mi znane, bo zostawały przeze mnie pomijane lub nie chciałam o nich wiedzieć. Wiedziałam, że jestem osobą upartą, że lubię się poświęcać dla innych zapominając o sobie, ale nigdy nic z tym nie robiłam. Ta podróż w głąb siebie pozwoliła mi nauczyć kochać samą siebie, dbać o siebie i swoje potrzeby, być w kontakcie ze swoimi uczuciami, akceptować niedoskonałości i wyciągać lekcję z porażek. Nauczyłam sie stawiać innym granice, tak bym czuła, że to ja panuje nad swoim życiem. Podróż ta różni się od innych tym, że nie jest przyjemna, jest ciężką pracą, która nieraz kosztuje więcej niż największe pieniądze, ale podróż w głąb siebie ubogaca bardziej niż wyjazd na drugi koniec świata.

Sanderka02
123 lata temu

Moja najpiękniejsza podróż życia to tegoroczne wakacje na Djerbe 🥰 były to pierwsze moje wakacje z moim ukochanym nigdy nie byłam poza naszym krajem na wakacjach ❤️🌴☀️ Było przepięknie wakacje będą nie zapomniane.

niebowa
Nieznany profil
1.94k3 lata temu

Moja najpiękniejsza podróż to... Ta w dzieciństwie, gdy poleciałam sama do USA! Wiele z Was pisze o podróży w kontekście macierzyństwa, związku, miłości i spełnienia. Ja ugryzę temat w inny sposób. Pamiętam, że ciocia zaproponowała mi przyjazd do nich do Dakoty Północnej. Myślałam, że żartuję, a jednak pół roku później siedziałam w samolocie do Stanów. Przeżyłam tam prawdziwa szkole życia, a ciocia dała mi bardzo dużo swobody i zaufania. Jestem jej za to bardzo wdzięczna! Zwiedziłam wspaniałe miejsca - górę Rushmore, parki narodowe, Crazy Horse, szalałam na zjeżdżalniach w parkach wodnych i na rollercoasterach w parku rozrywki. Mała dziewczynka w wielkich świecie - oj, miałam co opowiadać koleżankom, gdy wróciłam do mojej wioski! Do tej pory, gdy tylko widzę samolot na niebie przypomina mi się ta mała, Wielka przygoda. Wierzę, że i bransoletka by mi ją przypominała. 🥰

Monszewska
143 lata temu

Moja najpiękniejsza podróż życia właśnie sie odbywa i mam nadzieję, że będzie trwać całe życie. Jest to podróż z moją drugą połówką. Nie ma nic piękniejszego od znalezienia miłości, budowania wspólnego życia, tworzenia rodziny. Codzienna rutyna, w której odnajduje się szczęście, w małych rzeczach, w momentach, które należy doceniać. Każdy dzień przynosi NOWE, na które jesteśmy gotowi, razem najsilniejsi.

czarnulka15
173 lata temu

Moja najpiękniejsza podróż życia dopiero się rozpoczęła. Przygotowania do najpiękniejszej podróży rozpoczely się 9 mies temu... meta zbilzala się nie ustannie, a ja cały czas byłam pewna obaw jak my wystartujemy z nowym członkiem załogi😃 i stało sie!!!! 31 sierpnia wystartowałam w nowy etap życia i zostałam mama teraz z Antosiem czekamy co dalej przyniesie nam ta podróż w nieznane wiem, że nie będzie kolorowo jak na rajskich wakacjach, ale i tak się cieszę nowy etap nowe doświadczenie na całe życie 👍💓💓💓😘

wenkka
8.37k3 lata temu

Ja nie biorę udziału w konkursie, ale gorąco polecam tę biżuterię! Na dowód szczerego polecenia wrzucam zdjęcie.

aporanek
7.84k3 lata temu

Moja najpiękniejsza podróż życia to długa droga z przerwami. Niestety nie byłam nigdy na takiej typowej podróży gdzieś w egzotycznych krajach, choć jest to jedno z moich marzeń - wypocząć gdzieś w tropikach i polecieć tam samolotem, ponieważ też jeszcze nigdy nie miałam okazji lecieć, wznieść się w górę i obserwować piękne widoki z lotu ptaka, czy właśnie lotu samolotu. Moje podróże są zazwyczaj krótkie, czasem uda mi się jechać na kilka dni gdzieś, czasem jest to podróż tylko na kilka godzin, jednak zawsze uda się poznać coś ciekawe i zobaczyć miejsca, w których nigdy nie byłam. Moje podróże są właściwie aż jedną wielką podróżą, która po prostu się zacina, automatycznie robi się przerwa i za jakiś czas znów start. Tak więc jadę sobie raz pociągiem, raz rowerem a za chwilę wsiadam do samochodu, żeby przesiąść się na rowerek wodny. W jednej chwili byłam nad polskim morzem, oglądałam Gdańsk, Sopot i Gdynię, chodziłam sobie po knajpach, jadłam rybę, a za chwilę po przerwie jestem na szczycie, udało mi się zdobyć Babią Górę i już wystaję ponad poziom morza! W weekend zwiedzam sobie Kraków, chodzę po rynku i wybieram sobie ładnego smoka, za chwilę jestem już w Berlinie, idę na zakupy, próbuję dobrego kebaba na dworcu, mija kolejna pauza i piję grzane białe wino w Trewirze, najlepszego grzańca w moich życiu. Jest zima, zaraz jest lato a ja znów wsiadam w samochód i jadę zwiedzać zamki, czy to Mirów czy to Ogrodzieniec.

Paulina2305
173 lata temu

Moja najpiękniejsza podróż życia odbyła się w lutym, a dokładniej to 9 lutego. Tego dnia stałam się w 100% kobietą. Kobietą i matką. Podróż na salę porodową to najpiękniejsza podróż, zmieniła całe moje życie. Gdy na świat przyszło moje 3400g miłości, świat stał się piękniejszy, lepszy, pełen dobra, spokoju i miłości. 54 cm człowiek sprawił że z moich oczu pierwszy raz w życiu leciały łzy, to były łzy szczęścia. Dziś moje szczęście ma 18 miesięcy i nazywa się Stanisław. Wiem jedno bez względu na wszystko, mój syn nie dość że jest najpiękniejszą podróżą mojego życia to jeszcze taką go końca mich dni i jeden dzień dłużej 😍

maktao
6.67k3 lata temu

Moja najpiękniejsza podróż życia to podróż na pierwsze przytulanie z moim obecnym partnerem. Poznaliśmy się na apce randkowej. Padła propozycja - obcy sobie ludzie - "jeźdźmy się poprzytulać!". Pojechaliśmy więc się poprzytulać... w aucie. W lesie...
Ta pierwsza podróż na przytulanko oczywiście była najważniejsza, ale najbardziej zapadła mi w pamięć ta, w której zatrzymaliśmy się przy bocznej drodze tuż obok Wisły. Od brzegu dzieliło nas 10 metrów. Rozłożyliśmy siedzenia i przytulamy się. Niespodziewanymi gośćmi była policja. "Ten facet panią porwał?" - pytanie policjanta po porównaniu naszych dowodów. Tak, no jasne. Głupawka, sugestie, czy może nas obojga nie przebadać alkomatem.
Chyba wyszedł z tego mały rytuał. Istnieje coś takiego, jak spontaniczność w naszym związku, o dziwo. Ale lubimy wydać komendę do przytulania. To trwa kilka minut, czasem 2 godziny, ale... to daje ogromną siłę, żeby przetrwać. Może gdyby nie ta podróż, nie byliśmy tu, gdzie jesteśmy teraz.

EDIT: Tak sobie przeglądam inne wypowiedzi teraz, bo to, co napisałam wyżej, wyszło spontanicznie i widzę, że wiele z Was ugryzło temat w podobny sposób. Chciałabym móc napisać o stricte podróżach, ale nie miałam okazji, jak na razie.

Naatkaaa
13 lata temu

Moja najpiękniejsza podróż życia to wyjazd na Mazury 😍 Dlaczego? Już opowiadam. Pojechałam z chłopakiem na mazury. Powiedział, że pewnego dnia będą wyrzucane butelki do jeziora, w których znajdowały się kartki z nagrodami. Spędzaliśmy piękne chwilę, aż pewnego dnia poszedł na plażę, bo miał coś załatwić i dzwoni mi że to już dziś i mam szybko przyjść na plaże. Byłam ubrana w dres i odrazu wyszłam w skazane miejsce. I zaczęłam szukać z chłopakiem tych butelek na brzegu. I znalazłam! Otwieram butelkę w środku list.."Wyjdziesz za mnie? " Byłam w szoku . Patrzę a on obok i klęczy z pierścionkiem, po chwili rozumiałam że to nie żart, że dzieje się to na prawdę ! Powiedziałam tak ! 😍😍 Po chwili kazał mi patrzeć w stronę wody i gdzieś się oddalił. Wrócił i mówi, że mam się już odwrócić a on znów klęczy, ale już z balonem w kształcie pierścionka ❤😍 I mówi " Jeśli tamten będzie Ci za mały to masz większy ". Najlepsza niespodzianka jaka mnie spotkała !

paula54555
5.73k3 lata temu

Moja najpiękniejsza podróż życia to spontaniczny wyjazd do Zakopanego z moim lubym (przynajmniej mi się wtedy wydawało że był to spontaniczny wyjazd 😁).
Pogoda się nam średnio udała bo zaczęło padać, w przerwie od deszczu wyszliśmy pospacerować i wtedy mój ukochany wyciągnął pierścionek i zapytał czy za niego wyjdę. ❤ Byłam w takim szoku że nie mogłam nic powiedzieć, wtedy on klęcząc zdezorientowany zapytał- no to tak czy nie? 🤣 Dopiero wtedy dpowiedziałam że tak. 😁
Zdecydowanie ten krótki wyjazd był dla mnie najpiękniejszym bo zaczął nowy etap naszego związku. ❤

sailor
10.69k3 lata temu

Moja najpiękniejsza podróż życia to ta, którą zaczęliśmy we wrześniu 2017 roku. Wtedy mąż powiedział, że dostał nową pracę ale... ponad 200 km od dotychczasowego miejsca zamieszkania! Mieliśmy niecały miesiąc, aby zorganizować sobie życie na nowo: nowe mieszkanie, nowe przedszkole...

A dlaczego jest to najpiękniejsza podróż mojego życia? Bo ta przeprowadzka, jak za pomocą czarodziejskiej różdżki wszystko zmieniła! Rozpoczęliśmy nowy rozdział w życiu, nową drogę, podróż, podczas której wszystko zaczęło nam się układać. Poczułam że tu jest moje miejsce na Ziemi. Że tu jestem wreszcie naprawdę szczęśliwa. Że tu możemy się wszyscy realizować. Mąż i ja spełniamy się w pracy. Córka znalazła przyjaciół, odkryła nowe pasje - konie i balet.
Także tutaj, nasza rodzina się powiększyła - o suczkę Arię.

Teraz mija 3 rok, odkąd zaczęła się ta piękna przygoda i chcę by nigdy się nie skończyła.

Jasia
2.29k3 lata temu

Moja najpiękniejsza podróż życia to wycieczka do Nowego Jorku. Pojechaliśmy w zeszłym roku i bardzo dobrze, bo w tym by się nam już nie udało. Mój mąż dostał nagrodę w pracy w ramach, której opłacili mu tą szaloną eskapadę. Cel wyjazdu był bardzo konkretny - Nowojorski Półmaraton. Ja nie biegiem i nie miałam zamiaru jechać z nim. Przy okazji ja się bardzo boję latać!!! Ale poświęciłam się, bo mojemu mężowi bardzo zależało żebym mu kibicowała. Żeby było raźniej dołączyli do nas znajomi. I tak w piątkę polecieliśmy w marcu zeszłego roku do USA!
Miasto NY jest wielkie i rzeczywiście nigdy nie śpi. Jest bardzo głośno, tłocznie, jasno i często strasznie śmierdzi! Ale jest też bardzo wyjątkowe, jedyne w swoim rodzaju i multikulturowe. To coś niesamowitego zobaczyć miejsca znane z filmów i seriali na żywo. Wrażenia są niezapomniane i nie do opowiedzenia. Jeśli macie szansę pojechać to jedźcie! Bardzo serdecznie polecam - jest masa zwiedzania i jeszcze więcej atmosfery do wchłonięcia. Mi najbardziej podobało się chyba Dumbo i taras widokowy Top of the Rock na Rockefeller Center. I oczywiście Central Park. Koszty nie są tak duże jakby się mogło wydawać. Nie potrzeba też wizy, o którą ja jeszcze musiałam się ubiegać.
Zdecydowanie polecimy jeszcze raz za kilka lat z dzieciakami, żeby pokazać im to wyjątkowe miasto, zwiedzić to czego nie zdążyliśmy zobaczyć oraz zjeść hot-doga z ulicznej budki.
Fotki: panorama miasta z Top of the Rock i ja na paradzie z okazji dnia Świętego Patryka (tego dnia jest bardzo zielono i wesoło w całym mieście)!

Wygraj srebrną bransoletkę Travel od La Soie Jewellery!✈(WYNIKI) Wygraj srebrną bransoletkę Travel od La Soie Jewellery!✈(WYNIKI)
Bambo
11.63k3 lata temu

Moja najpiękniejsza podróż życia, to ta która zaczyna się każdego dnia od nowa
📅
Od momentu gdy otwieram oczy👀, kiedy zaczynam nowy dzień od kubka kawy.☕ Kiedy widzę mojego narzeczonego, który z uśmiechem na twarzy wybiera się po bułki.🏠
Kiedy mam okazję spotkać się z najbliszymi. 👨‍👩‍👧‍👧👵🧓
Kiedy nie wiem co będzie za chwilę, kiedy nie wiek kogo spotkam na spacerze. 🚶🦮
Kiedy nie wiem co na obiad.🍝
Gdy pogoda nam w niczym nie pomaga☔
Jednym słowem życie to jedna podróż, ważne aby ją przejść z odpowiednią osobą u boku, tak aby zawsze być zdrowym, bo to jest najważniejsze. Najlepiej jak by nigdy się nie skończyła ❤️

1 2 3 4
albo dołącz do nas i udzielaj się na forum.