01.01.17 - 15:27
Dziwna rzecz na Aliexpress - pomocy

Dziewczyny, potrzebuję waszej pomocy. Na początku listopada zamówiłam obudowę na aliexpress na telefon od sprawdzonego już wcześniej sprzedawcy. Kilka dni temu dostałam przesyłkę... z zabawką dla dziecka. Jak to możliwe? Ten sprzedawca ma w sklepie tylko dodatki do telefonów. Co mam w tej sytuacji robić? Któraś pomogłaby mi otworzyć spór? Czy to jest konieczne?

4db27016f3eeb0afc3a0b89c5351d388.JPG
Odpowiedzi
01.01.17 - 16:09

Ja zawsze nagrywam otwieranie paczki - gdyby coś było źle zapakowane, uszkodzone, albo - jak w Twoim przypadku - dostałabym coś innego niż zamawiałam, dołączyłabym filmik jako dowód w sporze i poprosiłabym o zwrot pieniędzy, ewentualnie częściowy zwrot, jeżeli ta rzecz by mi się do czegoś przydała/nadawałaby się jeszcze do użytku.
Na początek możesz napisać do sprzedawcy, o co chodzi, a później otworzyć spór, jeżeli masz na to tyle czasu.

01.01.17 - 18:59

Ja bym otworzyla spor, bo do tej pory nie moglam sie dogadać z ani jednym.chinczykiem :< towar niezgodny z opisem i do tego pewnie przyjscie drugiego by znacznie przekroczylo czas ochrony

01.01.17 - 19:21

Spróbuj się dogadać przynajmniej ja bym tak zrobiła. Nikt nie jest nieomylny a może akurat się uda a jeżeli nie to nie mam pojęcia więc up'nę !

01.01.17 - 19:26

up

01.01.17 - 21:17

Po pierwsze sprawdz Czy numer zamówienia zgadza się z numerem na paczce. Czasami zdarza się tak ze dostajemy paczki od sprzedawców od których nigdy nic nie zamawiałyśmy. Jeżeli numer się zgadza, to załóż spór o zwrot kosztów, bez zwrotu tej rzeczy. Na yt jest film jak zakłądać spór, moge poszukac i ci podrzuce

01.01.17 - 22:53
gosche napisała 01.01.17 - 21:19
https://www.youtube.com/watch?v=J0WaohXd1ts :)

Dziękuję bardzo, niestety numer się zgadza i nawet na przesyłce napisane jest "phone case".

01.01.17 - 23:36

Dziwne.. ja otworzyłabym spór, No bo w końcu zamawiałaś etui na telefon a nie zabawkę

02.01.17 - 11:20

up , ale tak jak dziewczyny mówią załóż spór

02.01.17 - 14:22
CichooBadz napisała 01.01.17 - 19:21
Spróbuj się dogadać przynajmniej ja bym tak zrobiła. Nikt nie jest nieomylny a może akurat się uda a jeżeli nie to nie mam pojęcia więc up'nę !

Popieram całkowicie, próbuj się dogadać

11.01.17 - 21:27

Odświeżam wątek, bo nie chcę zakładać nowego, moze ktoś pomoże. Zamówiłam pewną rzecz na Alie, jednak przyszła zła, zgłosiłam i sprzedawca uznał, że zwróci mi pełną kwotę. Wszystko fajnie, ale spór jest już zamknięty od 6 stycznia a pieniędzy na koncie nadal nie ma. Jak je odzyskać?

11.01.17 - 21:36
Sonrisaa napisała 11.01.17 - 21:27
Odświeżam wątek, bo nie chcę zakładać nowego, moze ktoś pomoże. Zamówiłam pewną rzecz na Alie, jednak przyszła zła, zgłosiłam i sprzedawca uznał, że zwróci mi pełną kwotę. Wszystko fajnie, ale spór jest już zamknięty od 6 stycznia a pieniędzy na koncie nadal nie ma. Jak je odzyskać?

teraz to już chyba nic nie zdziałasz..

11.01.17 - 21:58
Sonrisaa napisała 11.01.17 - 21:27
Odświeżam wątek, bo nie chcę zakładać nowego, moze ktoś pomoże. Zamówiłam pewną rzecz na Alie, jednak przyszła zła, zgłosiłam i sprzedawca uznał, że zwróci mi pełną kwotę. Wszystko fajnie, ale spór jest już zamknięty od 6 stycznia a pieniędzy na koncie nadal nie ma. Jak je odzyskać?

@Sonrisaa dostałaś refund przez ali czy tylko w rozmowie ze sprzedawcą napisał, że Ci zwróci? Na ali jest zasada, że sprzedawca nie dostaje kasy, jeśli nie potwierdzisz, że wszystko ok. Jeśli otworzysz spór i udowodnisz np. zdjęciem lub filmikiem, że to nie to co zamawiałaś,to ali zwróci Ci pieniądze. Jesli spór zakończył się "refund" to pozostaje czekać, z tego co wiem to nawet do 14 dni mozna czekać, bo ja kiedyś dostałam zwrot po ok 10 dniach.

11.01.17 - 22:21
Sonrisaa napisała 11.01.17 - 21:27
Odświeżam wątek, bo nie chcę zakładać nowego, moze ktoś pomoże. Zamówiłam pewną rzecz na Alie, jednak przyszła zła, zgłosiłam i sprzedawca uznał, że zwróci mi pełną kwotę. Wszystko fajnie, ale spór jest już zamknięty od 6 stycznia a pieniędzy na koncie nadal nie ma. Jak je odzyskać?

nazwa001 napisała 11.01.17 - 21:58
@Sonrisaa dostałaś refund przez ali czy tylko w rozmowie ze sprzedawcą napisał, że Ci zwróci? Na ali jest zasada, że sprzedawca nie dostaje kasy, jeśli nie potwierdzisz, że wszystko ok. Jeśli otworzysz spór i udowodnisz np. zdjęciem lub filmikiem, że to nie to co zamawiałaś,to ali zwróci Ci pieniądze. Jesli spór zakończył się "refund" to pozostaje czekać, z tego co wiem to nawet do 14 dni mozna czekać, bo ja kiedyś dostałam zwrot po ok 10 dniach.

Na zwrot czasem czeka się kilka dni. Ja ostatnio też czekałam, ale jakoś po 5 dniach kasa wpłynęła na konto.

11.01.17 - 22:51

Na zwroty czasami czekałam po 2 tygodnie nawet :>

11.01.17 - 23:21
niebowa napisała 01.01.17 - 18:59
Ja bym otworzyla spor, bo do tej pory nie moglam sie dogadać z ani jednym.chinczykiem :< towar niezgodny z opisem i do tego pewnie przyjscie drugiego by znacznie przekroczylo czas ochrony :(

ja właśnie dostałam obudowe na P8 lite a zmówiłam na P9 lite taka tam różnica telefon sie nie mieści

11.01.17 - 23:42
Sonrisaa napisała 11.01.17 - 21:27
Odświeżam wątek, bo nie chcę zakładać nowego, moze ktoś pomoże. Zamówiłam pewną rzecz na Alie, jednak przyszła zła, zgłosiłam i sprzedawca uznał, że zwróci mi pełną kwotę. Wszystko fajnie, ale spór jest już zamknięty od 6 stycznia a pieniędzy na koncie nadal nie ma. Jak je odzyskać?

nazwa001 napisała 11.01.17 - 21:58
@Sonrisaa dostałaś refund przez ali czy tylko w rozmowie ze sprzedawcą napisał, że Ci zwróci? Na ali jest zasada, że sprzedawca nie dostaje kasy, jeśli nie potwierdzisz, że wszystko ok. Jeśli otworzysz spór i udowodnisz np. zdjęciem lub filmikiem, że to nie to co zamawiałaś,to ali zwróci Ci pieniądze. Jesli spór zakończył się "refund" to pozostaje czekać, z tego co wiem to nawet do 14 dni mozna czekać, bo ja kiedyś dostałam zwrot po ok 10 dniach.

Sprzedawca napisał że zwróci. To zaczekam jeszcze

11.01.17 - 23:42
niebowa napisała 11.01.17 - 22:51
Na zwroty czasami czekałam po 2 tygodnie nawet :>

To rzeczywiście zaczekam

11.01.17 - 23:43
Sonrisaa napisała 11.01.17 - 21:27
Odświeżam wątek, bo nie chcę zakładać nowego, moze ktoś pomoże. Zamówiłam pewną rzecz na Alie, jednak przyszła zła, zgłosiłam i sprzedawca uznał, że zwróci mi pełną kwotę. Wszystko fajnie, ale spór jest już zamknięty od 6 stycznia a pieniędzy na koncie nadal nie ma. Jak je odzyskać?

nazwa001 napisała 11.01.17 - 21:58
@Sonrisaa dostałaś refund przez ali czy tylko w rozmowie ze sprzedawcą napisał, że Ci zwróci? Na ali jest zasada, że sprzedawca nie dostaje kasy, jeśli nie potwierdzisz, że wszystko ok. Jeśli otworzysz spór i udowodnisz np. zdjęciem lub filmikiem, że to nie to co zamawiałaś,to ali zwróci Ci pieniądze. Jesli spór zakończył się "refund" to pozostaje czekać, z tego co wiem to nawet do 14 dni mozna czekać, bo ja kiedyś dostałam zwrot po ok 10 dniach.

majra napisała 11.01.17 - 22:21
Na zwrot czasem czeka się kilka dni. Ja ostatnio też czekałam, ale jakoś po 5 dniach kasa wpłynęła na konto.

Dzięki za odp

Nie możesz się wypowiedzieć w tym temacie.
1